Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > uplifting eller progressive?
Vad är bäst?
You do not have permission to vote on this poll.
uplifting 17 73.91%
progressive 6 26.09%
Total: 23 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

allt beror på
du borde haft ett vet ej eller inget edera alternativ också

Old Post Oct-25-2002 16:38  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

säger att både kan va gryymt skönt..upplifting kan va riktigt grymt å maffigt om man lyckas va på rätt ställe...helt najz å studsa gärnet till...men prog har jag verkligen inget emot...finns det nå bättre än å dra på prog å höra det sköna gunget i basen å å de mörkare tonerna.. får bli ett neutralt svar här asså...

varför välja mellan två så bra saker??

Old Post Oct-25-2002 17:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by n0bben-
uplifting.. jag HATAR progressive

Hatar är ett tungt ord n0bben

Old Post Oct-26-2002 20:57  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Talking

uplifting lätt, dom som tycker progressive försöker bara va tuffa o svåra..

Old Post Oct-27-2002 12:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Ravesquad

Sant! Många som e så.
En del gillar ju verkligen progressive men nämner de vi varje tillfälle de får , "look @ me I'm special". De stör ja mej verkligen på, likadant med Andra som säger att prog e bajs. Ingen Genre e bajs , man måste bara försöka uppskatta de för va de är. Inte alltid de funkar iofs , men genren e inte bajs för de

Old Post Oct-27-2002 13:18  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Ravesquad

hehe.. Att man skulle anpassa sin musiksmak efter vad som är trendigt utan att egentligen gilla det, det stämmer ju inte.. Men det finns ju som sagt en del som tycker dom är väldigt heta just för att dom lyssnar på progressive. Vissa påstår att alla trancefans till slut går över till prog. Att man måste "utveckla sin smak" typ. Detta tror jag inte en sekund på heller, även om det stämmer för en del.
Personlig smak är väldigt diffust. Vad som är självklart för någon är helt fel för någon annan.

Old Post Oct-27-2002 14:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

Uplifting måsste det ju bli fast det ska va lite mer åt det melodiösa hållet..
progressive trance och annan tyngre prog e helt ok...

vanlig progressive house klarar jag däremot inte av....fan värre än normal house

Old Post Oct-27-2002 18:24 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

det beror mycket på humöret. Fast en sak är säker för mig. Jag blir på mycket mer danshumör när jag hör progressive trance. Typ bara jag hör Sasha - Xpander så skakar det i kroppen.
Uplifting föredrar jag däremot att softa till. Tex när jag ligger och läser en bok.
Båda har sina fördelar (inga nackdelar )

Old Post Oct-27-2002 19:59  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > uplifting eller progressive?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID track in - Paul van Dyk - Live @ Cream Amnesia Ibiza (21-08-2008) [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSchwarze Puppen - "Tanz!" (Skysurfer Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:33.

Forum Rules: