allt beror på
du borde haft ett vet ej eller inget edera alternativ också
Oct-25-2002 16:38
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
säger att både kan va gryymt skönt..upplifting kan va riktigt grymt å maffigt om man lyckas va på rätt ställe...helt najz å studsa gärnet till...men prog har jag verkligen inget emot...finns det nå bättre än å dra på prog å höra det sköna gunget i basen å å de mörkare tonerna.. får bli ett neutralt svar här asså...
varför välja mellan två så bra saker??
Oct-25-2002 17:38
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by n0bben-
uplifting.. jag HATAR progressive
Hatar är ett tungt ord n0bben
Oct-26-2002 20:57
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
uplifting lätt, dom som tycker progressive försöker bara va tuffa o svåra..
Oct-27-2002 12:41
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Ravesquad
Sant! Många som e så.
En del gillar ju verkligen progressive men nämner de vi varje tillfälle de får , "look @ me I'm special". De stör ja mej verkligen på, likadant med Andra som säger att prog e bajs. Ingen Genre e bajs , man måste bara försöka uppskatta de för va de är. Inte alltid de funkar iofs , men genren e inte bajs för de
Oct-27-2002 13:18
Virus
yes
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by Ravesquad
hehe.. Att man skulle anpassa sin musiksmak efter vad som är trendigt utan att egentligen gilla det, det stämmer ju inte.. Men det finns ju som sagt en del som tycker dom är väldigt heta just för att dom lyssnar på progressive. Vissa påstår att alla trancefans till slut går över till prog. Att man måste "utveckla sin smak" typ. Detta tror jag inte en sekund på heller, även om det stämmer för en del.
Personlig smak är väldigt diffust. Vad som är självklart för någon är helt fel för någon annan.
Oct-27-2002 14:06
-=Kotten=-
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2001
Uplifting måsste det ju bli fast det ska va lite mer åt det melodiösa hållet..
progressive trance och annan tyngre prog e helt ok...
vanlig progressive house klarar jag däremot inte av....fan värre än normal house
Oct-27-2002 18:24
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
det beror mycket på humöret. Fast en sak är säker för mig. Jag blir på mycket mer danshumör när jag hör progressive trance. Typ bara jag hör Sasha - Xpander så skakar det i kroppen.
Uplifting föredrar jag däremot att softa till. Tex när jag ligger och läser en bok.
Båda har sina fördelar (inga nackdelar )