Geen leuk feest
Hoi,
ik geloof dat een feest bezoeken voor iedereen anders is maar ik ben vorig jaar ook naar 4-elements geweest, net als naar een heleboel andere feesten maar 4-elements was toch wel het slechtst !! kut sfeer hing er....veel vage gevaarlijkr types in een joggingbroek en goude kettingen om, je weet wel wat ik bedoel. en een aggressieve sfeer hing er. ik heb niks van de rellen gemerkt maar het verbaasde me niets dat ze er waren !! en ook de muziek was niet zo goed, armin van buuren draaide in de club-zaal (hij was toch geen club?) en draaide dus bagger, tiesto was wel ok en tom harding ook, junkie xl was boven verwachting en de avond werd afgesloten met rotterdamse bagger dj's zoals michel de hey, secret cinema, etc. !! niet voor mainstaige geschikt maarja, het zijn rotterdammers dus vriendjes ! je kon er niet tegen iemand oplopen of er werd al gedreigd dat je een ram kon krijgen !! KUT FEEST dus !! maar wie weet wordt het dit jaar een succes !! ik hoop het voor jullie !! zie jullie op alle andere feesten behalve 4-elements.
groetjes SFYNXX
|