een uurtje langer alle nieuwe kletsers kwam net terug van me werk 20:30, radio lekker hard
Wessel en zijn cd-r's, whitelabels haha heerlijk.
(knalde er mooi ook weer cassius - sound of violence [narcotic thrust remix] er in)
Oct-27-2002 13:07
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Ja en alles wat radio 538 zegt gelooft natuurlijk iedereen.....ik hoorde van een gozer die bij een ander radiostation werkt dat 538 niet de rechten heeft gekregen van Blackhole om de set uit te zenden terwijl die al wel op het programma stond....kan zijn dat ze dit dus ook gewoon verzonnen hebben. Maaja dat zegt weer iemand anders van een ander radiostation....who knows ?
Registered: Aug 2001
Hehe, lachû man
quote:
Originally posted by jploveparade
DAT
Diefstal Audiotape Tiesto
Lachû hoor
De vraag is nu alleen. Volgende week 2 uur Tiësto... Maar wat mag dat dan wel voor een set zijn?
De diefstal van de tape bewijst wel dat Tijs de populairste DJ van dit moment is! Zo'n tapeje kan blijkbaar veel geld opleveren
Mzzl
Bijna weekend!
Oct-28-2002 11:08
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Eye-Riz
DAT wordt nog steeds het liefst gebruikt voor opnames. Geen gekloot mee. En kan me voorstellen dat als ze het over een exclusieve set hebben, dat ie dan op DAT staat (want alleen dan zal die exclusief zijn, anders tapen ze m inderdaad wel over voordat ie naar een rtadiostation ofwat doorgaat.
Het grote nadeel van DAT is wel dat als je een opname overschrijft dat je of 2 dingen door mekaar hoord of dat de tapes breken....
That's my reason 2 use CD-ROM
Maar ik ben het er mee eens. Geluidskwaliteit van DAT is beter!
Oct-28-2002 11:32
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
misschien is dat een groot nadeel, maar elk systeem heeft zo zijn nadeel. Nooit gehoord van een gecrashte computer?
de nadelen van DAT zijn trouwens best miniem, want zovaak gebeurt t niet dat bandjes knappen of stukken door elkaar komen. OF betere bandjes kopen, of je recorder eens na laten kijken!
Oct-28-2002 11:38
mido
God is a DJ, So am I
quote:
misschien is dat een groot nadeel, maar elk systeem heeft zo zijn nadeel. Nooit gehoord van een gecrashte computer?
de nadelen van DAT zijn trouwens best miniem, want zovaak gebeurt t niet dat bandjes knappen of stukken door elkaar komen. OF betere bandjes kopen, of je recorder eens na laten kijken!
Ben ik helemaal met je eens.
Ik heb zelf ook een DAT recorder maar ik gebruik hem voornamelijk voor opnames die maar 1x gespeeld hoeven te worden (lees: live set).
Maar verder gaat alles gewoon via CD, is nog een stuk goedkoper ook.
Oct-28-2002 11:46
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
da's zeker waar, DAT is niet bepaald goedkoop
Oct-28-2002 11:49
mido
God is a DJ, So am I
quote:
da's zeker waar, DAT is niet bepaald goedkoop