Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Läs tidningen! :)
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

BTW... vafaen i helvetet säger han när han tvättar händerna i "Enya" versionen. Har undrat över detta sedan de visade dem... anlitar snart "så funkar det" om ingen vet.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-27-2002 20:50  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Smiling Frog knivigt

inte den blekaste... lyckades inte höra fastän ja ansträngde mig

den som tar det där vinner nåt..

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-27-2002 21:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Aendy
BTW... vafaen i helvetet säger han när han tvättar händerna i "Enya" versionen. Har undrat över detta sedan de visade dem... anlitar snart "så funkar det" om ingen vet.
Fan Aendy... nu kommer man ju inte kunna somna... kommer ligga å tänka på de där jööee... Ska se om jag kan sakta ner klippet å höra vad han säger

Ska jag va nåt i det där kunga riket ska jag va en knight (riddare låter fjönigt) i en ståtlig rustning (inte att misstolka) som slåss mot drakar och DJ Jeans skiv slakt...
Sen rullar jag iväg på ett par tolvor mot solnedgången med en raving-chick under armen

(ja jag ska lägga mig snart)

Old Post Oct-27-2002 21:35  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Sen rullar jag iväg på ett par tolvor mot solnedgången med en raving-chick under armen

En yrande höna? Vad ska det vara bra för... fast det är klart Frued menade att varje man en gång i livet skulle göra det... dock har jag inte ens sett en levande höna i verkligheten... han levde nog i en tid då världen såg lite annorlunda ut.

Old Post Oct-27-2002 21:41  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Aendy
En yrande höna? Vad ska det vara bra för... fast det är klart Frued menade att varje man en gång i livet skulle göra det... dock har jag inte ens sett en levande höna i verkligheten... han levde nog i en tid då världen såg lite annorlunda ut.
Ha ha... rolig du Aendy

Okejrå en party brud under i mina armar då rå.... sen sticker jag mot solnedgången...

Old Post Oct-27-2002 22:02  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Talking aendy å steve!!!!!!!!

ja vet vad han säger nu.... fråga min brorsa.. han e bäst på att höra sånt här...han memorerar dem utantill å så =)

-"Jahapp, då har man fått egen liten raveprofessor här på skolan.. det var väl trevligt"

fan min brorsa rockar rockring

nu kan alla sova sött

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-27-2002 22:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Danke!

Old Post Oct-27-2002 23:35  Nepal
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
LOL!

Förresten! Dom funkar inte hos mig? Måste man ha special codec eller?

One of the few ones left

Old Post Oct-30-2002 04:03  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Ghost Smilie

ne inte va ja vet fast ja kan ju inte me sånt här eg.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-30-2002 07:40  Sweden
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

fy fan vad balla dem e... och det var la inte så himla svårt att höra vad han sa

Old Post Oct-30-2002 14:34  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

har alla dessa nu? ok om jag tar ner dom?

Old Post Nov-02-2002 01:29 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Läs tidningen! :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother techno track from 2004 [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoliquid - Rock It! [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:38.

Forum Rules: