Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > The beauty of trance...
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik heb al zo'n ongeloofelijke zin in Capital! trance voor gevorderden!

nu maar hopen dat ik ook kan, want ik heb al kaartje maar dan blijken mijn ouders 30 jaar getrouwd te zijn, komen ze nu mee!
dus komt er een etentje, en als ze dat nu op die vrijdag of vroeg houden geen probleem maar...... anders!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Oct-29-2002 08:23  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by T.H.C.
Wow, poetisch maar wel helemaal waar...ik heb het vooral met techno daar word ik soms helemaal gelukkig van en echt happy maar het lukt zeker ook met andere muziek, gisteren bijvoorbeeld nog met een stukje klassieke muziek van de film "requiem for a dream" keihard en dan intens genieten, heerlijk en het is idd een hele pure emotie dit komt omdat je luisterd met een gebied in de hersenen die dicht bij het midden zit(bij de stam) dit geeft net als bij reuk hele instinctieve emoties.(jaja en dat om kwart voor zeven)

Grinz,dit soort dingen zit wel of niet in iemand,maakt nie uit hoelaat t is

Old Post Oct-29-2002 08:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

zker geen useless draad nee, trance zorgt bij mij ook altijd voor dat soort ervaringen, en dan ook de ISOS cd's maar ook deze nummers:

c sharp - the quest
cafe del mar(co) - energy 52
de cd In My Memory van Tiesto
Orlando Dawn - Sunday Morning
Rank 1 - Such is life
Billy ray martin - Honey *chicane mix rules..!!

Maar ik moet wel zeggen dat het gevoel sterker is als het mijn eigen ellende betreft dan die van mensen in africa bijvoorbeeld...

Old Post Oct-29-2002 08:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Donna
Nee,idd niet useless,houden we niet allemaal van dit soort muziek om de emoties wat t bij je teweeg kan brengen?
Dat je van sommige nummers happy word,van andere diep verstopte pijntjes omhoog voelt komen en van weer anderen je primitieve agressie op positieve manier door je bloed voelt razen?
Deze soort muziek kan een band tussen mensen opbouwen die je misschien maar 1 keer ziet,maar weet dat je m nooit meer vergeet,omdat je de emoties deelde door het te herkennen bij elkaar.
Daarom is de sfeer op feesten vaak zo goed,we are 1 Klinkt misschien alsof ik op jezus-sandalen langs deuren moet lopen om mn geloof op te dringen,maar mn enige geloof is die in t lot,en niet in verzinsels zoals god,allah&Co. dus dat heeft weinig zin bij kuddedieren die in de kerk zitten
Enjoy The Sound Of Nature en leef naar de gevoellens die je ervan krijgt,t zijn de puurste die je kunt hebben imo

Het eerste gedeelte van je post ben ik het mee eens, dat is super. Maar wat je daarna zegt over 'verzinels' en 'kuddedieren' gaat me te ver. Zo scheer je wel heeeel veeeel mensen over 1 kam (laten we zeggen, de helft v/d wereldbevolking), inclusief mij. Dus voortaan wat genuanceerder als het kan.

Old Post Oct-29-2002 15:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Ik ben het helemaal eens met raoel... Als je de krant tegenwoordig open slaat, en alle 'moorden' en 'doden' weglaat, staan er misschien nog maar 4 of 5 (nuttige (ligt aan de kranttype uiteraard )) berichten in..

En als je dan al dat leed en dood leest, daar word je toch depressief van.. niet normaal.. maja.. dan zet je ff wat van je favo muziek op (wat bij ons alle elektronische muziek is ) en vergeet je alles wat je gelezen, wat je weet, of niet wilt weten.. In dat opzicht is misschien deze muziek wel het beste dat mij overkomen is en dat zal ook wel zo blijven denk ik (ik kan niet oordelen over de toekomst uiteraard..), maar het is moeilijk voor te stellen, dat je alles kan vergeten door zoiets ''simpels'' als geluid/muziek....

Fuck it, TRANCE IS LIFE!

w00t

Old Post Oct-29-2002 15:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

goed nieuws is geen nieuws

zeggen ze weleens.

Old Post Oct-29-2002 17:02  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Maar wat je daarna zegt over 'verzinels' en 'kuddedieren' gaat me te ver. Zo scheer je wel heeeel veeeel mensen over 1 kam (laten we zeggen, de helft v/d wereldbevolking), inclusief mij. Dus voortaan wat genuanceerder als het kan.

Hier zal ik volgende week nog wel eens een topic over maken, of als iemand zich geroepen voelt, ga je gang.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-29-2002 17:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by hamburgerboefje

hehe dit verhaal komt me bekend voor, alleen naar hardstyle luister ik niet zo vaak meer. Vooral Tiesto @ innercity <-- kweet et afgezaagt:P) kan ik helemaal in wegdromen! Dan heb je ook nog numertjes zoals rank 1 - airwave, dreamcatcher - I Don't wanna lose my Way (Magik Muzik Remix), push - strange world (2000 remake, System F - Out Of The Blue, en nog duizenden die supermooi zijn...

Tiesto @ innercity luister ik ook nog ontzettend vaak. En ISOS 3 vindt ik ook super om bij in slaap te vallen. Koptelefoon op en rustig weg dommelen op een aantal relaxte nummers.

Old Post Oct-29-2002 18:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Precies... en daarom is Trance ook gewoon de mooiste muziek die er bestaat

Bij sommige tracks kun je zo lekker wegdromen, trance van L-vee bijvoorbeeld, daar kan ik gewoon geen genoeg van krijgen... en de ISOS reeks.. echt zo'n relaxte mixen

Old Post Oct-29-2002 18:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Gurian
Tiesto @ innercity luister ik ook nog ontzettend vaak. En ISOS 3 vindt ik ook super om bij in slaap te vallen. Koptelefoon op en rustig weg dommelen op een aantal relaxte nummers.

Idd ISOS 3 is perfect zo s'avonds. Zet hem vaak op als ik ga slapen, sleeptimer aan zzzzzzzzzz

Old Post Oct-29-2002 19:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by AlFerox
goed nieuws is geen nieuws

zeggen ze weleens.

en dus lees ik de krant niet meer. wat je moet weten kom je toch wel te weten, daar kom je niet omheen. maar ik ga niet voor mijn eigen plezier de onzinnigheden van deze wereld opzoeken. zonder kom ik de dag ook wel door.

Old Post Oct-29-2002 21:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Wat muziek met mensen kan doen is nauwelijks te beschrijven... Maar trance en alles daar omheen heeft toch wel wat speciaals... Bij de ene plaat droom je helemaal weg, terwijl de andere plaat juist weer een heel opzwepend effect op je heeft...

En die Billy Ray Martin - Honey (chicane remix) is inderdaad echt helemaal goud! als ik de man van de platenzaak mag geloven kan ik um binnenkort in ontvangst nemen

Old Post Oct-30-2002 03:22 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > The beauty of trance...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSimply trance track identification [2005] [11]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLange - "I Believe" (Lange Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:23.

Forum Rules: