|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Oct-30-2002 03:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
ik merk wel dat ik soms geneigd ben om tijdens een set weer te grijpen naar mijn mooiste of lekkerste plaatjes. gewoon omdat ik ze zelf zo leuk vind omop te dansen ofzo, maar ik ben altijd bang dat mensen denken 'onee, niet alWEER die plaat'. Aan de andere kant: WORST, wat maakt het nou uit? Als een plaat lekker is dan moet ie gedraaid worden, oud of jong!
Over demo's: ik snap ook niet dat we nog niet meer demo's van hier hebben gehad. Tenslotte staat ook op onze site dat we open staan voor demo's. Maar ja, wie niet waagt wie niet wint (zegt mevrouw Luiaard-die-nooit-demo's-stuurt )
Over veel leuk vinden: het LIJKT zo of dat een probleem is, maar naarmate je langer draait, valt dat steeds minder op. Ten eerste zal je smaak zich uitkristalliseren. Maar ook zal blijken dat je voor een bepaalde sound, een bepaald gevoel, een bepaald geluid gaat. Ook al is het techno trance of wat dan ook. Die stijlen zullen langzamerhand weer één worden, en dan heet het 'jouw stijl'. 
|
|
Oct-30-2002 18:10
|
|
|
 |
 |
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Sterker nog: wij krijgen bv bijna alleen maar techno demo's binnen, terwijl we zitten te smachten op progressive, acid, goa en trance!
|
wat is het adres??:P
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Over veel leuk vinden: het LIJKT zo of dat een probleem is, maar naarmate je langer draait, valt dat steeds minder op. Ten eerste zal je smaak zich uitkristalliseren. Maar ook zal blijken dat je voor een bepaalde sound, een bepaald gevoel, een bepaald geluid gaat. Ook al is het techno trance of wat dan ook. Die stijlen zullen langzamerhand weer één worden, en dan heet het 'jouw stijl'.
|
helemaal mee eens!
je moet gewoon platen blijven kopen waar je je lekker bij voelt.
wat ik me alleen wel afvraag, hoeveel heb je ongeveer te besteden dan, kijk als je verschillende stijlen kan blijven kopen, moet je dat gewoon doen, maar waarschijnlijk lukt dat niet. dan moet je proberen wel wat gerichter te gaan kopen als je graag een bepaalde stijl wilt gaan draaien. maarjablijf wel gewoon platen kopen waar je je lekker bij voelt, het is net wat Eye-Riz zegt, hoe langer je draait, hoe meer je langzamerhand je wel naar een bepaalde stijl (eigen stijl ) gaat.
|
|
Oct-30-2002 21:17
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:43.
Forum Rules: