 |
|
|
|
 |
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001
Location: Holland
|
|
|
Oct-31-2002 01:29
|
|
|
 |
 |
nesher
Flying Tranceaddict

Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
|
|
|
| quote: | Originally posted by DjChook
יוווו למי אכפת את מה יזכרו או לא
אני אהדתי כל המשחק את חיפה
וזה ממש כבוד להסתכל על תוצאה ולהגיד
וואו, הישג לישראל
אבל תכלס המשחק היה חלש,
מנצסטר היו זבלים,
לא משנה מי שיחק, הם היו גרועים
ויעקובו גם היה זבל...
אז אל תגידו שחיפה שיחקו כאלה תותחים
זאטוטוטוטוס הזה קיבל 10 במעריב, על מה ?
אז התלבש לו כדור יפה, אני לא אומר שזה לא גול מדהים
אבל מיהו בכלל ?!
מה עשיתם מיזה...
חיפה לפני שבוע ולפני הפגרה זוינה ושיחקה בכזאת אפסיות מול לברקוזן, ופתאום כולם שוכחים את זה
אז הם קבוצה טובה , אבל להירגע |
אחי , גם נגד לברקוזן
חיפה פשוט היו הרבה יותר טובים
זה שהיה להם מזל של חרא
לא אומר
ראית את ההחטאה של איגביני
כמה החמצות בסוף?
זה קקה של דבר
וחוץ מזה
כל הגולים של לברקוזן
אותו גועל נפש
בנגיחה מגעילה כזאתי
גם במשחק הראשון חיפה היו יותר טובים
___________________
|
|
Oct-31-2002 12:36
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 00:30.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|