|
| quote: | Originally posted by Djsamorai
תודה רבה !
גם אני הייתי משחק הרבה במורטל קומבט !
ואין לי מושג מי עשה לי אותה
שאלתי את חבר שלי עם הוא יודע להכין והוא אמר שהוא מכיר מישהו תותח
אז כניראה הוא עשה
ובקשר לגובהה של החתימה באייזה גובה זה אמור להיות אני יתקן |
כן אחלה חתימה אחי !!!
ופשוט תוריד את הגובה קצת - אני לא זוכר בדיוק ...
גם לי הורידו את החתימה על גודל
ואני סתם מתעצל להחזיר אותה ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|