Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > HardTrance/Hardhouse?
Vem är den bästa Hardtrance/Hardhouse djs?
You do not have permission to vote on this poll.
Cosmic Gate 3 17.65%
Dumonde 5 29.41%
Dj Isaac 0 0%
Lady Dana 1 5.88%
DJ Scot Project 6 35.29%
Yoji Biohemanika 1 5.88%
ingen av dom (skriv gärna vem) 0 0%
gillar inte hardtrance / hardhouse 1 5.88%
Total: 17 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

ööhm......gillar både hardtrance å hardhouse men eftersomd et inte fanns nån hh artist å välja på så e det svårt.....

men blir typ

Kai Tracid, Lady Dana

å hardhouse Lisa Lashes, Tidyboys, Andy Farley

Old Post Oct-31-2002 17:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Själv gillar jag i princip all typ av trance eller dunka dunka... hardtrance och annan hård musik kan rent av va avkopplande för mig... lite enklare helt enkelt att lyssna på så sätt att det inte händer lika mycke men kan vara så jävla upp piggande med sitt råare sound.
Perfekt städ musik om inte annat (inte för jag städar ofta men)

Dumonde får det bli för mig då... har hört mest set av Dumonde...

Har hört ett par av Scot Projekt också och dom var tunga som fan...

Kör inte Dean Hardtrance också ? Tror jag har nåt hemma med han som e bra som fan...

Cosmic Gate har jag inte hört nåt bra av på ett tag, dom har absolut sina stunder iaf...

baah!!
baxar min stajl va med vit text?! j/k

bra mannen vi behöver fler vita bröder...(hmmm..lät konstigt det där)

Old Post Oct-31-2002 18:25 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

SHOKK då!!?!?!

på senaste så har Cosmic Gate stått överst på min hard-trance lista. allt dom rör blir hårt och ljuvligt tycker ja. dom har sin stil som alla deras låtar o remixar ligger under, o förövrigt så är den inte taskig alls!

annars så hade Dumonde petat bort CG från tronen. Dumonde har alltid legat mig nära hjärtat och har haft sina stunder ("memory", "mute" remixen, "god music" <-- fast där är CG remixen högre, "never look back" etc.)

Scot Project given trea. traditionell icke kommersiell hardtrance. bra. Yoji Bio. mixen (ding a ling) = mumma!

Old Post Nov-01-2002 14:11  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Fick ta å lägga min vote på Scot P....Även om jag inte lyssnar så mycket på hardtrance längre.....

More techno to the ppl.....

Old Post Nov-01-2002 15:56  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002
Love

helt klart scot.... han gör hårdast tycker jag .. i mitt fall så när jag blir fullare å fullare så vill jag höra hårdare hårdare trance å då funkar scot perfect!!!! =)

Old Post Nov-02-2002 00:58  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > HardTrance/Hardhouse?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProg House ID from 2003 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackA Force - "Atomic Outbreak" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:34.

Forum Rules: