|
Re: Re: Meest ondergewaardeerde tunes van 2002
| quote: | Originally posted by Shadow
Is inderdaad een superplaat. Ken één van de jongens die het gemaakt heeft. Maar dat is niet de enige reden dat ik het zo'n goeie plaat vind, hij is gewoon goed. Cosmic Gate draaide het nummer ook twee weken geleden in hun set, was wel lachen.
Trouwens, het is Walt vs Zero-Gi als ik het goed heb. |
Dat heb je goed ja Die gast heeft wel talent. Ik zou ook wel trots zijn als Cosmic Gate mijn plaat zou draaien
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
|