Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Umek - Gatex & Speedy J - Krekc (Armin Rework)
Moetie WEL of Niet op vinyl komen?
You do not have permission to vote on this poll.
JAAA 11 52.38%
nee 10 47.62%
Total: 21 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

ja!!

heerlijk nummertje!

Old Post Nov-01-2002 14:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
joesterizor
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

ik ben nu wel erg benieuwd naar dit nummer.... waar kan ik in hemelsnaam deze mix downen??

Old Post Nov-01-2002 15:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for joesterizor Click here to Send joesterizor a Private Message Add joesterizor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Ik vind niet dat hij uit moet komen, ookal heb ik deze versie nog niet gehoord maar Krekc van Jochem Paap is een geniaal plaatje, moet je zo laten vind ik,net als die flutremixen van pulover daar kots ik op, blijven teren op een oud succesje.

Old Post Nov-01-2002 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik vind niet dat hij uit moet komen, ookal heb ik deze versie nog niet gehoord maar Krekc van Jochem Paap is een geniaal plaatje, moet je zo laten vind ik,net als die flutremixen van pulover daar kots ik op, blijven teren op een oud succesje.

heb je hem gehoord dan?

Old Post Nov-01-2002 16:15 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Nop, ik kan hem niet vinden, ben nu 7 uur van armin aan het ophalen(duurt nog wel even) misschien dat hij daar tussen staat.
Maar het zal vast wel een lekker nrtje zijn hoor maar uit principe vind ik gewoon dat je hier van af moet blijven, je geeft de mona-lisa toch ook geen snor?

Old Post Nov-01-2002 17:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Nop, ik kan hem niet vinden, ben nu 7 uur van armin aan het ophalen(duurt nog wel even) misschien dat hij daar tussen staat.
Maar het zal vast wel een lekker nrtje zijn hoor maar uit principe vind ik gewoon dat je hier van af moet blijven, je geeft de mona-lisa toch ook geen snor?

tja, Armin is niet de enige die um bewerkt . Hij zit in ze set ja, bij eind deel 2, en begin deel 3

groetjes

Old Post Nov-01-2002 17:42 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002

quote:
je geeft de mona-lisa toch ook geen snor?

Agh ... als je 'n nieuwe remake nix vind dan luister je d'r toch nie naar ???
Ben zelf ook geen grote fan van nieuwe remakes, maar zow nu en dan zit d'r wel wat leuks tusse

TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles

Old Post Nov-01-2002 18:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Access Click here to Send Access a Private Message Visit Access's homepage! Add Access to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
die tiesto mix kun je ook zelf maken hoor , gatex origineel met een beat eronder.

nee pm me ff ik wil die tiesto mix wel ff sture, die bootleg is nog niet te downloaden , allen in ze set van armin 12 uur en gisteravond.

thnx voor het aanbod maar ik heb hem zelf al gevonden..

echt veel heeft die remix niet toe te voegen nee. eigenlijk helemaal niks behalve een simpel bass-lijntje.
dit is wel een hele makkelijke manier om nog even snel wat geld te verdienen met een al bestaand plaatje.

over krekc enz:
als armin en tiesto enz. graag een techno-nummertje in hun set willen draaien, waarom nemen ze dan altijd van die uitgekauwde doodgedraaide technohitjes?

krekc en gatex.. die zijn beiden toch al behoorlijk passé hoor!

Old Post Nov-01-2002 18:03  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Het nummer wordt ook in het 2e deel van A State of Trance Episode 70 gedraaid (op het laatst). Ik heb hem net geshared op de TA-Hub!!

Old Post Nov-01-2002 18:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by Access

Ben zelf ook geen grote fan van nieuwe remakes, maar zow nu en dan zit d'r wel wat leuks tusse

LOL

whahhahaaha die hang ik op me kamer op, met die quote van thc :P

Old Post Nov-01-2002 18:21 
T.H.C.
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Access

Haha nee ik heb deze remake nog niet gehoord dus kan hem ook niet afkraken, maar daar ging het me ook niet om ik vind krekc alleen zo goed (bijna kunst, vandaar die mona) dat je er uit principe niet aan mag komen.
Verder mag er best een remix van een plaat gemaakt worden hoor alleen van sommige dingen kan je beter afblijven.

Old Post Nov-01-2002 19:57  Netherlands
eieregooie
Perceptions

Whehehe... Ik denk dat armin dit plaatje gewoon voor zichzelf gemaakt heeft zonder toestemming van zowel Umek als Speedy J Dus in principe KAN die helemaal niet gereleased worden... Dan krijgt de desbetreffende platenmaatschappij een probleem

Enige optie zou zijn dattie gebootlegt wordt en als een of andere whitelabel opduikt... Maarja, dan moeten ze eerst aan een goeie opname zien te komen...

Old Post Nov-02-2002 02:53 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Umek - Gatex & Speedy J - Krekc (Armin Rework)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed to know name of this song [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEor - The Hard Shit [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:37.

Forum Rules: