Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מה השיטה שלך ?!?
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

השיטת מיקסוס של צח ממש טובה לדעתי
תשאל אותו הוא יסביר לך


___________________

Old Post Nov-02-2002 21:41 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HyPeRSoNiC
Has Posted Here



Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel

אני משתמש גם בשיטה של צח...............

שיטה חבל על הזמן!!! היא מתאימה כמעט לכל טראק, והמיקסים יוצאים חבל על הזמן!!!!!!!!!!!!!!!


___________________

Old Post Nov-03-2002 14:27  Israel
Click Here to See the Profile for HyPeRSoNiC Click here to Send HyPeRSoNiC a Private Message Visit HyPeRSoNiC's homepage! Add HyPeRSoNiC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

אורן אתה מתכוון על זאת עם התבנית??
תאמת שאני יותר מישתמש בקטע שלקראת הסוף נגיד יש את הברייק ואז ניגמרת המלודיה אז אני מכניס ישר אחרי הברייק את המידים ואז טרבלים לאט לאט
ולבסוף את הבאסים כמובן שגם אני עושה ביטמאצ' ככה זה יוצא לפעמים טוב לפעמים לא למרות שאין לי ציוד אבל שאני מישתמש אצל חבר שלי אז יוצא בן זונה:]]


___________________

Old Post Nov-03-2002 14:32 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HyPeRSoNiC
Has Posted Here



Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel

quote:
Originally posted by Sniper
אורן אתה מתכוון על זאת עם התבנית??
תאמת שאני יותר מישתמש בקטע שלקראת הסוף נגיד יש את הברייק ואז ניגמרת המלודיה אז אני מכניס ישר אחרי הברייק את המידים ואז טרבלים לאט לאט
ולבסוף את הבאסים כמובן שגם אני עושה ביטמאצ' ככה זה יוצא לפעמים טוב לפעמים לא למרות שאין לי ציוד אבל שאני מישתמש אצל חבר שלי אז יוצא בן זונה:]]



נו כן..... ככה אני עושה בדרך כלל
זאת לא השיטה של צח????


___________________

Old Post Nov-03-2002 14:37  Israel
Click Here to See the Profile for HyPeRSoNiC Click here to Send HyPeRSoNiC a Private Message Visit HyPeRSoNiC's homepage! Add HyPeRSoNiC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
נו כן..... ככה אני עושה בדרך כלל
זאת לא השיטה של צח????



ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות
יש לו תטאצ' הזה


___________________

Old Post Nov-03-2002 14:42 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HyPeRSoNiC
Has Posted Here



Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel

quote:
Originally posted by Sniper
ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות
יש לו תטאצ' הזה


אני צריך לשמוע אותו בהזדמנות........


___________________

Old Post Nov-03-2002 14:45  Israel
Click Here to See the Profile for HyPeRSoNiC Click here to Send HyPeRSoNiC a Private Message Visit HyPeRSoNiC's homepage! Add HyPeRSoNiC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Sniper
ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות
יש לו תטאצ' הזה


התחנפויות לצח לא יעזרו לך פה


___________________
.

Old Post Nov-03-2002 14:47 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by Hell_Copter
התחנפויות לצח לא יעזרו לך פה


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

לא מתחנף אחייי פשוט אני אוהב תשיטה שלו בינתיים שמעתי כמה מיקסים שלו ואהבתי תמיקסוסוסוסוסוסוסוסוס


___________________

Old Post Nov-03-2002 14:54 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djsamorai
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2002
Location: il

תודה לכולם !!


אבל אולי תסבירו ת'שיטה של צח ?

Old Post Nov-03-2002 18:57  Israel
Click Here to See the Profile for Djsamorai Click here to Send Djsamorai a Private Message Add Djsamorai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vortex_SA
universal tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: rehovot

השיטה הזו לא נראית לי כל כך, כי אין לך נקודת הסתמכות, אם אתה מוריד את הבסים והמידים והטרבל לפני הכניסה אתה לא ממש יכול לדעת אם אתה מכוון לקצב או לא... השיטה שלי היא כזאת, אבל היא מתאימה רק לי וצריך קצת זריזות ידיים כדי לעשות אותה:
1. תיאום ביטים, נגיד שהביטים מתואמים כבר, בכל טראק בסידי או בפטיפון כמעט בלתי אפשרי לעשות תאום מוחלט, לכן השלב הזה יהיה כל הזמן, יענו כל הזמן לסדר ביטים עם עליות ירידות קטנות בפיטש
2. בכניסה שתכננתי אני זורק את הטראק ומתחיל לנגן אותו, בשלב הזה אני כבר יודע תוך כמה זמן אני צריך לעשות כיוון של הפיטש וכמה כיוון אני צריך לעשות
3. אני מעלה את הטראק בערך לרבע מהווליום, כשהבס מונמך קצת (אם אני מוריד עד הסוף אז יש בעיות עם הכניסה של הבאסים, אבל זה שונה ממיקסר למיקסר) חשוב לאמר שכל העלאה או שינוי שאני עושה הוא בהתאם לכניסות, כי אם לא זה ממש נשמע לא חלק וחובבני...
4. מעלה לחצי מהווליום
5. מעלה לשלושת רבעים מהווליום
6. בכניסה שתכננתי אני בבת אחת כמעט, מוריד את הבס בטראק היוצא, מוריד אותו לשלושת רבעים מהווליום, ומעלה לטראק הנכנס את הווליום והבס עד הסוף, ככה יש הרגשה של מעין בום כזה שיוצר קצת אנרגיה חיונית
7. מכאן אני מוריד לפי כניסות את הטראק היוצא...

לכל סגנון אבל יש שיטה משלו שאני עושה, השיטה הזו היא בעיקר לאפליפטיניג, בגלל שהבניית טראקים בסגנונות אחרים היא שונה, למשל בדיפ אני לא יוצר את ה"בום" בכניסה, אלא נותן למעברים להחליק, ובהארד אני עושה חיתוכים במיקסים, כאילו מעלה את הטראק לאט לאט עד לפני הכניסה של הבאסים ואז מוריד חזק את הטראק היוצא, זה נותן ממש אפקט טוב של שינוי מהיר, ניסיתי פעם לעשות מיקסים של שתי דקות ומעלה בהארד אבל גיליתי שזה לא יילך, ומאז אני ממקסס ככה, בקיצור, כל סיגנון והמיקס שלו, כל טראק והסאונד שלו, אתה פשוט צריך להתאמן...


___________________
Music----is----universaL

Pay a visit good fella:

Xetro's MySpace

Xetro's Facebook page

Old Post Nov-03-2002 22:07  Israel
Click Here to See the Profile for Vortex_SA Click here to Send Vortex_SA a Private Message Visit Vortex_SA's homepage! Add Vortex_SA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djsamorai
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2002
Location: il

קלטתי אותך אחשלי !


תודה רבה על ההסבר !

Old Post Nov-04-2002 11:35  Israel
Click Here to See the Profile for Djsamorai Click here to Send Djsamorai a Private Message Add Djsamorai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Black-Dragon
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: K.Ono

quote:
Originally posted by Vortex_SA
השיטה הזו לא נראית לי כל כך, כי אין לך נקודת הסתמכות, אם אתה מוריד את הבסים והמידים והטרבל לפני הכניסה אתה לא ממש יכול לדעת אם אתה מכוון לקצב או לא... השיטה שלי היא כזאת, אבל היא מתאימה רק לי וצריך קצת זריזות ידיים כדי לעשות אותה:
1. תיאום ביטים, נגיד שהביטים מתואמים כבר, בכל טראק בסידי או בפטיפון כמעט בלתי אפשרי לעשות תאום מוחלט, לכן השלב הזה יהיה כל הזמן, יענו כל הזמן לסדר ביטים עם עליות ירידות קטנות בפיטש
2. בכניסה שתכננתי אני זורק את הטראק ומתחיל לנגן אותו, בשלב הזה אני כבר יודע תוך כמה זמן אני צריך לעשות כיוון של הפיטש וכמה כיוון אני צריך לעשות
3. אני מעלה את הטראק בערך לרבע מהווליום, כשהבס מונמך קצת (אם אני מוריד עד הסוף אז יש בעיות עם הכניסה של הבאסים, אבל זה שונה ממיקסר למיקסר) חשוב לאמר שכל העלאה או שינוי שאני עושה הוא בהתאם לכניסות, כי אם לא זה ממש נשמע לא חלק וחובבני...
4. מעלה לחצי מהווליום
5. מעלה לשלושת רבעים מהווליום
6. בכניסה שתכננתי אני בבת אחת כמעט, מוריד את הבס בטראק היוצא, מוריד אותו לשלושת רבעים מהווליום, ומעלה לטראק הנכנס את הווליום והבס עד הסוף, ככה יש הרגשה של מעין בום כזה שיוצר קצת אנרגיה חיונית
7. מכאן אני מוריד לפי כניסות את הטראק היוצא...

לכל סגנון אבל יש שיטה משלו שאני עושה, השיטה הזו היא בעיקר לאפליפטיניג, בגלל שהבניית טראקים בסגנונות אחרים היא שונה, למשל בדיפ אני לא יוצר את ה"בום" בכניסה, אלא נותן למעברים להחליק, ובהארד אני עושה חיתוכים במיקסים, כאילו מעלה את הטראק לאט לאט עד לפני הכניסה של הבאסים ואז מוריד חזק את הטראק היוצא, זה נותן ממש אפקט טוב של שינוי מהיר, ניסיתי פעם לעשות מיקסים של שתי דקות ומעלה בהארד אבל גיליתי שזה לא יילך, ומאז אני ממקסס ככה, בקיצור, כל סיגנון והמיקס שלו, כל טראק והסאונד שלו, אתה פשוט צריך להתאמן...



וואלה אחי אני ממקסס דומה לצורה שלך אבל לא משתמש ממש בשינוי ווליום... אבל מה שכן אני מנמיך בחצי את הבס של הטראק הנכנס.. עד שאני מחליף בין הבאסים של הטראקים


___________________

Old Post Nov-04-2002 17:34  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Black-Dragon Click here to Send Dj Black-Dragon a Private Message Add Dj Black-Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מה השיטה שלך ?!?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackParks & Wilson 'KISS100 15th August 2003' Track 7 [2016] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoHawk - Source of Contention [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:07.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!