Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De maatschappij...
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by M5
hier nog een leuke... met een kern van waarheid erin
[plaatje]
khoorde btw dat SP op 18 zetels staat in de peilingen...

HAHA, deze is erg goed!!
18 zetels??

Old Post Nov-07-2002 09:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

Geniaal die plaatjes. Ik had er ook een paar in mn mail met zo'n EO stem eronder, prachtig

Old Post Nov-07-2002 11:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

whaha ze blijven echt leuk.

Old Post Nov-07-2002 14:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

Old Post Nov-07-2002 16:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Whehe die van de SP en groenlinks zijn het mooist.

Old Post Nov-07-2002 16:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Die van de SP is zo kortzichtig dat ik er moe van wordt.
Die van GroenLinks kan ik dan wel weer waarderen.

Die kern van waarheid is wel dat hij centjes van de rijke af wil pakken, maar niet van de bazen.
want bedrijven moeten investeren om door te groeien, te ontwikkelen en gezond te blijven.
Maar de SP wil dat mensen die een belachelijk hoog salris verdienen meer belasting betalen en ik vind dat niet meer dan normaal.

De omgekeerde wereld:
Mensen met het minimum krijgen dan iets meer waardoor ze meer gaan kopen.
Waar gekocht wordt moet worden gefabriceerd.
Waar gefabriceerd wordt is werk.
Meer fabriceren is meer werk.
.........
ah bah, ik moet kotsen, het zo simpel :d

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-07-2002 19:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by raoel
Die van de SP is zo kortzichtig dat ik er moe van wordt.
Die van GroenLinks kan ik dan wel weer waarderen.

Die kern van waarheid is wel dat hij centjes van de rijke af wil pakken, maar niet van de bazen.
want bedrijven moeten investeren om door te groeien, te ontwikkelen en gezond te blijven.
Maar de SP wil dat mensen die een belachelijk hoog salris verdienen meer belasting betalen en ik vind dat niet meer dan normaal.

De omgekeerde wereld:
Mensen met het minimum krijgen dan iets meer waardoor ze meer gaan kopen.
Waar gekocht wordt moet worden gefabriceerd.
Waar gefabriceerd wordt is werk.
Meer fabriceren is meer werk.
.........
ah bah, ik moet kotsen, het zo simpel :d

haha leuk verhaal..

maar als je een stukje inkomen weghaalt bij de rijkeren dan heeft de productie daar toch weer onder te lijden?? dus het maakt per saldo vrijwel niets uit

en laat mensen hun eigen geld lekker uitgeven... wel zo eerlijk. En dat niet een of andere gast in een flatje op 15 hoog in de bijlmer dit doet van jouw centen.

kortom.. laat de markt lekker zn werk doen...de overheid moet zoveel mogelijk met zn tengels overal uitblijven

Old Post Nov-07-2002 20:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

Hehe, een stel economen in de dop hier

Maar jullie zetten mooi het verschil neer tussen links en rechts regeren...

Old Post Nov-07-2002 20:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Last edited by jp on Nov-08-2002 at 16:38

Old Post Nov-08-2002 01:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mansie
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Je vraagt je af wie dat soort dingen verzint?
Er zijn er een paar welke volgens mij van SIRE zijn? Maar de iets grovere zijn toch door andere verzonnen. Maar ja, de meeste zijn wel grappig.

Later!

Utreg rules!!

Old Post Nov-08-2002 13:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for mansie Click here to Send mansie a Private Message Visit mansie's homepage! Add mansie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Old Post Nov-08-2002 13:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
techno:logy
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by jploveparade

'
dies van mij!!!, ik heb dat ding gister gemaakt voor een vriend van mij (ik vind techno namelijk helemaal geen rommel)
Wel leuk om te zien hoe snel dat rond gaat, k wist niet dat er hier ook CC'ers zaten (of IDP'ers)

Old Post Nov-08-2002 13:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for techno:logy Click here to Send techno:logy a Private Message Add techno:logy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De maatschappij...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackthis track is from ron van den Beuken 2005 set please help me id this song [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Hydraulic Dogs - Shake It For Me (M.A.S. Collective Macro Sub Instrumental [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:49.

Forum Rules: