tackar, tackar jo, det var ett tag sen jag posta. har lixom inte blivit av... aja, är "lite" bekant med Endre för er som inte vet ska försöka börja posta lite mer, så kom ihåg mig!
ahh.. den omtalade (kanske inte direkt, men ändå) Anna_De_Cavoon... det e bara att börja posta mer.. behövs mer tjejer här... vi e så snälla killarna här så jag fattar inte varför det inte finns mer tjejer :/
___________________ Daniel
quote:Originally posted by Anna_De_Cavoon Wow, det här spelet var ju askul! Fick 11,931,687 Finns det fler roliga spel? Klart du tykcer de e kul , du fick ju 11 miljoner Haha! Då ska ja försöka slå de!
ni är pundare allihop
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA