|
| quote: | Originally posted by Optimus
ik hoef geen logo voor TA-NL
en die 2e, is dat niet van HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDSTE!! ? |
hou je het zegt heeft het er wel wat van weg, maar hijz gemaakt uit allemaal plaatsjes van inet. ook niej met photoshop, maar met flash
|