|
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
שמע אחי!!
אם חבר שלך בא ועושה לך שים רגל להיא!!
אז מה היית עושה את זה??? זה לא נעים!!! אבל כשמדובר בכסף זה כבר משהו אחר!!!!!!
....
ואם אני ישים לה רגל לא נראה לי שהיא תרצה לדבר איתי ממש!! |
אה למה...
א. אני לא אקח כסף מחברים שלי
ב. למה היא תיקח את זה בצחוק... פשוט צריך להגיד לה יוואו מצטער, ועוד לחמודה כמוך...
( משהו כזה )
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|