|
tack än en gång.
fast ska jag vara helt ärlig så är jag inte SUPER DUPER glad för jag är inget riktigt Blank & Jones fan. Var det en gång i tiden runt 99 då de släppte klassiker som Cream och The Nightfly.
Deras senaste singlar har varit ganska svaga. Och den senaste The Heardest heart är den sämsta singeln de släppt hittills utan tvekan. vocalsen är typ :::::: ((((((
men men eftersom jag sällan vinner saker så ska det bli kul att glida runt på gymmet med t-shirten 
___________________
My new oldskool TRANCE mix!
|