מווות לערבים!!!!!!!!!!!!!!!
יוואו כמה שזה לא קשור, אבל הייתי חייב לרשום את זה
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Nov-10-2002 20:01
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
quote:
Originally posted by NaOren
מווות לערבים!!!!!!!!!!!!!!!
יוואו כמה שזה לא קשור, אבל הייתי חייב לרשום את זה
חחחח
זה קשור לכל דבר
אתה יכול להכניס את זה בכל מקום
מוות לערבים
רואה כמה שזה משתלב יפה?
Nov-10-2002 20:32
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחח
זה קשור לכל דבר
אתה יכול להכניס את זה בכל מקום
מוות לערבים
רואה כמה שזה משתלב יפה?
חחחחחחחחחחח
ראסמייי
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Nov-10-2002 20:58
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
תהנה אחי
וספר חוויות אח"כ
ותשמע לבן דוד שלך ואל תעשן!!!!!!!
___________________
Nov-11-2002 12:03
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ותשמע לבן דוד שלך ואל תעשן!!!!!!!
טוב אמא
___________________
.
Nov-11-2002 12:41
Djsamorai
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2002
Location: il
תהנהההההה!!!
Nov-11-2002 14:39
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
טוב...
אז הטיול היה סבבה...
לא היה הכי כיף בארץ, אבל נהנתי...
לא יצאתי לאף מסלול אז כל הזמן היה צחוקים באוטובוס כי נשארתי עם חברים שלי שם...
ביום הראשון שכולם היו במסלולים אז אני וחברים שלי שהיינו "פצועים" נשארנו באוטובוס ואז ירדנו למחוץ לאוטובוס והיה שם מגרש ענק אז שיחקנו כדורגל כי היה שם כדור,ושכולם חזרו אז הם שיחקו איתנו והמורים צעקו עלינו שאנחנו אמורים להיות חולים....
בלילה שתיתי די הרבה והייתי מסטול והתחלתי להקיא שם
ואז איכשהו היועצת שלנו ידעה על זה אבל היא אמרהה לי שהיא לא תלשין עלי ...
שוקקקק
בעיקרון לא היה משו מיוחד בטיול - שתינו אבל מלא
ולא הייתה בעיה לעשן שם...
כמה חברים שלי עפו הביתה כי הם הלכו לעשן נרגילה באיזה פאב ליד האכסניה שלנו!!
חחחחח איזה טמבלים...
עוד קטע טוב זה שאחת המורות נכנסה לאיזה חדר וראתה 2 עושים את מה שהם עושים....
והיא עושה לשניהם כזה את לכי להתלבש ואתה אני כבר ידבר איתך
אז הוא עושה לה טוב עוד מעט ואז הוא עושה איפה הוזלין אני הולך לעשות מקלחת ובא...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ולא זוכר עכשיו עוד צחוקים אני בטח אזכר בהשך...
:-)
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Nov-15-2002 12:15
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
בדרך חזרה הביתה עישנו באוטובוס ואז המחנך שלי בא ועושה לנו
אווווי תיהיו בריאים בשביל "שלוק" מסיגריה אתם צרכים להסתבך
ואז הוא הלך ולא עשה כלום...
איזה מחנך שוקקקקקקקק יש לי תאמינו לי הכי גבר בארץ
:-)
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Nov-15-2002 12:17
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
וואי איזה שרוטים יש לך בשכבה משהו רצח!!!
ושאני יבין... הם לא שמעו על מנעול??
___________________
.
Nov-15-2002 12:20
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by NaOren
בדרך חזרה הביתה עישנו באוטובוס ואז המחנך שלי בא ועושה לנו
אווווי תיהיו בריאים בשביל "שלוק" מסיגריה אתם צרכים להסתבך
ואז הוא הלך ולא עשה כלום...
איזה מחנך שוקקקקקקקק יש לי תאמינו לי הכי גבר בארץ
:-)
המחנך שלי בכיתה י הוא הכי כלי בארץ...
אתה קולט אותו בא אליי בהפסקה ומוריד לי וואחד כאפות!!
ובשיעור אם ישנתי הוא פוצץ אותי בגירים
ככה ממשיך לדבר רגיל על מה שהוא לימד ואז כזה הולך ללוח בנחת לוקח איזה גיר ומביא אותה בזריקה עצבנית של הגיר ישר עליי או על מי שנרדם
הלוואי כל המורים היו כלים כמוהו
___________________
.
Nov-15-2002 12:23
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
המחכנכת שלי בכיתות ז' -ט'... איזה כלה, בטיול של כיתה ט' נתנה לעשן, לשתות, חופשי