Last edited by Glaniskanis on Nov-16-2002 at 21:00
Nov-16-2002 20:51
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
Ik vind het jammer dattie weg is, ik mocht hem niet echt ofzo (ik ben geen GroenLinks stemmer), maar ik vind het wel een verstandige man (in tegenstelling tot die LPF'ers).
zonde, hij was een goed politicus...
Ik denk trouwens dat ik PvdA ga stemmen, heb veel sympathie voor Wouter Bos.
___________________
This is my sig.
Nov-16-2002 22:17
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Kamaya
Ik denk trouwens dat ik PvdA ga stemmen, heb veel sympathie voor Wouter Bos.
euhm ja en het programma wat ze hebben interesseert je dus niet?
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Nov-17-2002 11:38
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
quote:
Originally posted by magrec
euhm ja en het programma wat ze hebben interesseert je dus niet?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nieuwe programma nog niet heb gelezen, van geen enkele partij, maar bij de vorige verkiezingen was ik ook voor de PvdA, dus moet er wel een goede reden zijn dat dat nu niet meer het geval is....
Ik ga uiteraard alle verkiezingsprogramma's nog eens doorspitten, maar wat ik bedoel is dat ik in eerste voor PvdA ben, en niet nu ineens niet meer vanwege een nieuw lijsttrekker.....die mag ik nl. ook wel.