Originally posted by Teknikol
stel je hebt iets gefabriceerd en je wilt checken of het in de buurt komt van wat jullie in je hoofd hebben qua structuur etc. Moet dan een link posten? Of moet ik hem pm'men om de originaliteit van het design te handhaven? Het is ook zo dat anderen ervan kunnen leren of geinspireerd raken oid. misschien domme vraag ofzo, maar ik vraag het ff.
ltr,
Tek
Je kunt in deze thread gewoon je flyer neerzetten.
Lijkt me logisch dat anderen geen design van andere kopieren en bewerken.
Geef dan tips aan elkaar, dan ontstaan er geen moeilijkheden.
Als je jouw creatie voor de verassing niet wilt sjowen aan de rest dan kun je jouw design mailen naar:
tja hier is het dan. tis niet af natuurlijk, maar kwou hoofdzakelijk ff checken of er genoeg ruimte is voor de tekst ja/nee. Er is ook niet veel tekst die ik kan invoegen kan er wel X- voor in de plaats zetten overal maar je hebt toch te maken met lengte van namen e.d.
Originally posted by Teal'k
Hrm, hadden jullie van de laatste addiction een flyer? Zo ja, heb je daar een link van?
Ik maakte vroeger altijd cd covers voor een vriend die DJ't.. maar dat waren niet echt zeg stylvolle plaatjes. het waren meer (zelf-)gerenderde landschappen met titel en DJ erop zeg maar..
Die landscapes zijn natuurlijk niet zo toepasselijk waarschijnlijk.. maar bijv die front-front2.jpg en back.jpg achtergrond is ook best redelijk
verder het photoshoppen of paintshoppro'en gaat me ook wel redelijk af, alleen meestal heb ik niet echt de fantasy om iets leux te verzinnen.. Zeg maar wat je wil, misschien heb ik er wel tijd voor om ff wat in elkaar te flansen
die front-front2 vind ik cool, kun je die ook niet voor mij maken maar dan ietsje anders?
Nov-18-2002 21:41
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Hijs fatjes, maar heb je die vuurbal helemaal zelf gemaakt?
Ik had verwacht dat je hem zoals de vorige ging maken, een kwartslag gedraaid. Dit is op zich ook erg leuk. Ik ben benieuwd hoe het verder wordt!
Hijs fatjes, maar heb je die vuurbal helemaal zelf gemaakt?
Ik had verwacht dat je hem zoals de vorige ging maken, een kwartslag gedraaid. Dit is op zich ook erg leuk. Ik ben benieuwd hoe het verder wordt!
vuurbal hebbik zelf bewerkt
en die vorige heb ik nog nooit onder oogjes gehad...hebbik al eerder gevraagd in deze thread maar niemand schijnt hem meer te hebben...
en tnx voor de positieve reaxie!
Nov-18-2002 22:53
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
even ter info: de flyer moet liggend worden
hier de oude flyer, ik ben te lui om ze kleiner te maken dus hier moet je het maar ermee doen
VOORKANT
ACHTERKANT
best leuk om te zien nu
btw: Tekniknol, ff een veer in je ass steken, hij is echt mooi Maar op de een of andere manier moet ik steeds aan High Energy denken als ik dit zie haha
Nov-18-2002 23:06
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Ik wil ook leren photosjoppen
Nov-19-2002 11:58
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Donna
Ik wil ook leren photosjoppen