Registered: Apr 2002
på tal om kannibaler
visste ni förresten att den biten i handen på människor...alltså den delen av handflatan i vilken tummen sitter.. tumfilén som ja kallar den sägs vara en riktig delikatess för kannibaler...
Nov-25-2002 18:36
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
quote:
– Mordet tros ha utförts enligt en satanistisk ritual, säger Viktor Kurbatov, en representant för det lokala inrikesministeriet, till nyhetsbyrån Reuters.
jag vill inte verka petig men media är fan inte pålästa för fem öre....ökta satanism innehåller inte sån där skit så varför envisas dom med att stämpla sån här skit som satanistiska dåd....
och nej, jag e inte satanist själv men jag har jobbat en hel del med den och jag tycker det är synd när medier inte ens läser på fakta
batteries not included.
- dave
Nov-25-2002 21:10
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Inte jag heller vill vara petig men nu var det inte media utan "Viktor Kurbatov, en representant för det lokala inrikesministeriet" sa stycket om att det skulle vara en satanistisk ritual...
Nov-25-2002 21:23
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
my bad...i admit....men ändå...media gör ju inget för att måla upp en annan bild direkt.....vidrigt att dom inte kontrollerar saker bättre utan låter vad som hellst slippa ut i texterna :/
batteries not included.
- dave
Nov-25-2002 21:43
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Ja det håller jag fullständigt med dig
(refferare till klotterdebatten förut) Kjäll Hultman (nu mera avskedad och polisanmäld fd. säkerhets ansvarig på SL) Stolterade med sina lönger i media om klottrare var och varannan vecka och blev alltid betrodd av media. Nu i efter hand kan men se vilken nit de gått på när det visar sig att Kjäll Hultman (_Säkerhetsansvarig_) figurerat i polissammanhang tidigare (på den åtalade sidan) men det glömdes tydligen bort och uppmärksammades inte föränns nu i efterhand när han som sagt igen blvitit polisanmäld...
Nov-25-2002 21:53
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel
Nov-27-2002 21:55
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by mindshooter
För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel
Läste just... bra artikel... så sann... man skulle kunna byta ut ordet Lunarstorm där (i princip) mot många andra ord inom andra områden och få samma resultat.. jag e helt med dig i den frågan...
Originally posted by mindshooter
'
Mycket bra artikel mindshooter, du borde bli journalist
Nov-28-2002 11:41
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Du har talang för att skriva, helt klart.
Signaturen gillade jag skarpt:
quote:
Kenny Berggren, Öppen, social musikfantast
Nov-28-2002 13:16
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Ravesquad
'
Mycket bra artikel mindshooter, du borde bli journalist