quote:Originally posted by Miss Proximus 3) Al meer bekend over de line up? In ieder geval Michel de Hey!
1ste naam is bekend, Bron: Axenightguide G-Spott (DJ Set) Hoe laag kan ID-T gaan ???
quote:Originally posted by Biohazard 1ste naam is bekend, Bron: Axenightguide G-Spott (DJ Set) Hoe laag kan ID-T gaan ??? Da's dus de 2e naam! Maarre, zet die dan maar lekker in de ClubTrance zaal!!!
Rank 1 komt zoiezo niet, dat heb ik ze namelijk gisteren gevraagd (Zijn echt superrelaxte kerels btw, heb nog een pilsje van Benoo gehad )
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
quote:Originally posted by Blik Rank 1 komt zoiezo niet, dat heb ik ze namelijk gisteren gevraagd (Zijn echt superrelaxte kerels btw, heb nog een pilsje van Benno gehad )
Verder alles goed Blik??
mijn internet had kuren en heb waarschijnlijk 3 keer op de post knop gedrukt (maar die gasten van Rank1 blijven relekst )
wheheheh Trouwens wat moet Michel in godsnaam op TE
quote:Originally posted by Biohazard 1ste naam is bekend, Bron: Axenightguide G-Spott (DJ Set) Hoe laag kan ID-T gaan ??? Wat is er dan mis met G-Spott??? Kewl, misschien vragen ze Mr. Boozywoozy ook nog wel
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
quote:Originally posted by Cosmic Guy Wat is er dan mis met G-Spott??? Kewl, misschien vragen ze Mr. Boozywoozy ook nog wel Jah..en natuurlijk Mad'House en Jan Wayne Gaan we lekker BeuQen met de harde Q van Qut!
quote:Originally posted by Biohazard Jah..en natuurlijk Mad'House en Jan Wayne Gaan we lekker BeuQen met de harde Q van Qut! Die komen al de MMDE joh, samen met Gigi! Qnallen!