אהבת ?
יש שם עוד כמה שכתבתי..
אם יש איזה משהו תגיד לי..שאני לא אשמע פלצן
___________________
Nov-27-2002 17:23
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by DjChook
לא יודע רועי ומוש הפסיקו לפקסס לי אז אין לי מוזיקה חדשה...
ותודה מורן
ממתי אני מעביר לך שירים???
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Nov-27-2002 17:48
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Rising
רועי ומוש...לבירור אצלי..
מאיפה אתם מפקססים לו בדיוק..
לא רק שאני אבין
תגיד לי אתה אחי... אני פה קצת בתוך החרא אתה יודע
בניגוד לשור...
ומורן... זה
te ne ne ne ne nene enenenenenenneenennenenenenernernfakl;sdfklasdfnvl;kjnv;laFGNLFDNBVJKHDBVKJ:BHnnlfjkgnj;ljxlmv,./dsgm'ijd0sfut6jk2qp59-180196u45kl
ולא
te te te te te te te
___________________
.
Nov-27-2002 18:07
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
ני פי טי
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Nov-27-2002 18:13
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי אתה אחי... אני פה קצת בתוך החרא אתה יודע
בניגוד לשור...
הוא אמר שלאחרונה הפסקתם לפקסס לו..
מאז שהשרת נפל..
תתקן אותי אם אני טועה..
אני לא מחפש אותך אחי גם אם באמת זה קרה אני לא יעשה כלום רק שלא יהיו ביננו שקרים כאלה אתה מבין
___________________
Nov-27-2002 18:15
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
טוב שעוד פעם לא העברנו נושא
לא משנה
קיצר - רועי אני עכשיו מקשיב ויש בזה משהוא
TE NE TE TE TE , TE NE TE TE
משהוא כזה
לא הבנתי את ההמשך שלך אבל ...
ואורן לא ידעתי שאתה כותב באתר הזה
מגניב אחי
תביא עוד דברים בכיף
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-27-2002 18:34
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
וואלה אני שמח על קבלת הפנים שעשיתם לי
באמת סחטיין
תצטרכו לסלוח לי אני בחודשים האחרונים בקושי הייתי בעניינים בעולם הטראנס אז רוב הטראקים יראו לי חדשים
ונראה לי שעם הזמן אני פשוט יקלוט שאתם פשוט מהירים מדי בשבילי
מקווה להדביק תקצב
ורק דבר אחרון...
איזה פשע בדיוק יש בכפר שמריהו.? ???
Nov-27-2002 18:41
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ורק דבר אחרון...
איזה פשע בדיוק יש בכפר שמריהו.? ???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי זה הדימיון של מוש !
יש לו 4 בתים בכפר שמריהו והוא והאחיות שלו משחקים
בשוטרים וגנבים (יו כמה הייתי רוצה לשחק בזה עם האחיות שלך מוש !) אז מוש מדמיין שיש פשע ככה איפה שהוא גר !!!
מוש אתה ט-ח-ו-ן !!!!!!
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-27-2002 18:44
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Rising
הוא אמר שלאחרונה הפסקתם לפקסס לו..
מאז שהשרת נפל..
תתקן אותי אם אני טועה..
אני לא מחפש אותך אחי גם אם באמת זה קרה אני לא יעשה כלום רק שלא יהיו ביננו שקרים כאלה אתה מבין
אני הפסקתי לפקסס לו ממזמן
הרבה לפני מה שקרה...
וכן אחי לפעמים פקססתי לו משם... אבל לא תמיד
עובדה שאני אפילו עכשיו עומד על הרגליים... למרות שאני צולע אם אתה יודע למה אני מתכוון
___________________
.
Nov-27-2002 19:05
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני הפסקתי לפקסס לו ממזמן
הרבה לפני מה שקרה...
וכן אחי לפעמים פקססתי לו משם... אבל לא תמיד
עובדה שאני אפילו עכשיו עומד על הרגליים... למרות שאני צולע אם אתה יודע למה אני מתכוון
מה שנקרא
NEVER COUNT ON ONE SOURCE
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-27-2002 19:06
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי זה הדימיון של מוש !
יש לו 4 בתים בכפר שמריהו והוא והאחיות שלו משחקים
בשוטרים וגנבים (יו כמה הייתי רוצה לשחק בזה עם האחיות שלך מוש !) אז מוש מדמיין שיש פשע ככה איפה שהוא גר !!!
מוש אתה ט-ח-ו-ן !!!!!!
חחחחחחחח
ועכשיו להמנון הקייטנה של כפר שמריהו מלפני כמה שנים שהייתי שם
בכפר שמריהו קייטנה
נוה נופש בא
וזוהי סיסמתה
שדגלךףלגיעף,/עימח/ע/,ע
הגיע חציל
דרך עליו פיל
ובלה בלה בלה בלה בלה
בלה בלה בלה בלה בלה בלה
מוש אתה ט-ח-ו-ן!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב נו זה כבר הפך למסורת... צח אתה שמן