|
| quote: | Originally posted by Sniper
לא פלא שאנחנו מובלים, כולם פה ספאמריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וגם אניי חיחיחיחיחי
אני אלעד בן דוד ואני ספאמר גאהה:]]
"ושמישהו ינסה לעצור אותי" |
זהו שלפי דעתי זה גועל נפש
בעולם יש לנו שם של ספאמרים ..
ובכלליות יש לנו שם של ליצ'רים ותאמינו לי שזה לא טוב.
אלעד...ריפליי הבא שלי באיסקיו...לא מגיבבב פה יותר :]]]
___________________
|