Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Va önskar ni er i julklapp?
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Rakapparat står faktiskt som NR.1 hos mig, är trött på rakhyvel..

Sen är det väl lite prylar till lyan när jag flyttar!

Old Post Nov-29-2002 10:14  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Aendy
Har den på mig i bilden i "Posta bilder på er själva" tråden, om man klarar av att se den.

hohoho, du e rolig

ahaaa....den ser fin ut.. men den var inte funktionsduglig eller vad sa du? Vaddåråå? Måste gå till gröna moln... Jag har hört att hon som rår om affären inte tillåter att man rör kläderna eller nåt. Låter skevt.. hehe.. har kanske fått om bakfoten.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2002 10:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

jag skulle vilja ha en ny minidisc, min gamla pajade. Det är värdelöst att inte kunna ha musik med sej när man glider omkring.

Old Post Nov-29-2002 11:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Glorie
hohoho, du e rolig

ahaaa....den ser fin ut.. men den var inte funktionsduglig eller vad sa du? Vaddåråå? Måste gå till gröna moln... Jag har hört att hon som rår om affären inte tillåter att man rör kläderna eller nåt. Låter skevt.. hehe.. har kanske fått om bakfoten.

Om du inte vill ha stryk bör du nog bete dig som om du var rännstensunge och hon är påven. Galnare tant får man leta efter. Dessutom bör du vara inställd på att köpa något annars är det inte lönt att ödsla hennes tid... men det är värt all rädsla med tanke på de UNDERBARA kläderna hon syr.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-29-2002 17:04  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

tja e mkt ja vill ha..

typ..

2 st 1210 mk ll skivspelare me nightclub picuper..

att nån tippa 1 ton tolvor hemma på min tomt..

livsförbrukning av cola...(varför nöja sig me ett år bara jue )

vipkort till alla festivaler i sommar å vår..

att lumpen "råkar" ta slut redan nu...

massa snö så man kan åka snowboard...

en massa me rpengar så man kan tömma baren på krogen...

osv osv...finns en hel del skulle jag tippa på

Old Post Nov-29-2002 17:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Cool

Aendy, whaaa?? Det e sant alltså? Shit... trodde det var ett elakt rykte som florerade... hmmz

men...man får inte prova eller? vet du på ett ungefär hur dyrt det är å så? Måste diiiiiiiiiiiit (faen) nästa gång ja åker till stockholm...gaaaaaaah, abstinens

e alla unika? vet du?

varför är hon så sur av sig? humma

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2002 17:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
gaaaaaaah, abstinens

hur kan du ha abstinens om du aldrig har varit där

Old Post Nov-29-2002 17:33 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

suck

ahhhhh...vad du ska märka ord

jag har abstinens efter sån tröja fast iofs har ja aldrig haft nån så

whatever

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2002 17:36  Sweden
Amnezia
this...is...not...örebro

vilken affär pratar ni om>?????

Old Post Nov-29-2002 18:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

amnezia, gröna moln i gamla stan. en affär som ja totalt missat...
trots att ja varit där å ränt otaliga ggr.. i G:a stan alltså

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2002 18:53  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
men...man får inte prova eller? vet du på ett ungefär hur dyrt det är å så? Måste diiiiiiiiiiiit (faen) nästa gång ja åker till stockholm...gaaaaaaah, abstinens

e alla unika? vet du?

Jo, klart man får prova, under premissen, "U try, U buy!" Priset ligger runt 700 uppåt beroende på hur mycket tyg som används och vilket. Alla är unika på det viset att man kan få de måttsydda om man har tid att vänta ett par dagar, annars är där en massa ex i butiken oxå som hon sytt upp efter olika kroppstyper. Faen de billigaste "boutiqe"-kläder jag stött på.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-29-2002 20:40  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Party Hat

jiddrans, 700 e ändå ganska saftigt, men men.. klart värt det.. ja ska köpa när ja får pengar

u try, u buy..? shit.. hahahhahha

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2002 21:00  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Va önskar ni er i julklapp?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLS ID: Prog House Tune from Sander K, sample [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrian Sanhaji - "Nightlife" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:08.

Forum Rules: