Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > dance organisaties en de pers:
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by ScuL
Volgens www.partyscene.nl is deze foto representatief voor de laatste Qlubtempo. Dat Q-dance daar een stokje voor wil steken, vind ik niet meer dan logisch.

Q-Dance heeft hierin ongeveer hetzelfde beleid als ID&T.

Dat is ook de reden waarom je niet zomaar een fototoestel mee naar binnen mag nemen, om te voorkomen dat 'schadelijke' foto's naar buiten komen.

Bijvoorbeeld van mensen die helemaal out op de grond liggen.. Hoe hard een organisatie ook probeert, dat soort mensen blijf je toch houden, ze zijn immers zelf de schuldige! En het zou toch flink klote zijn als jij met je feestjes moet stoppen omdat je nergens meer toestemming krijgt van gemeentes of burgermeesters omdat er zo'n foto in een krant of waar dan ook is verschenen.

Wat Q-Dance & ID&T doen is dus niet direct censuur maar eerder een screening op basis van negatief nieuws en dat lijkt me in zo'n situatie niet meer dan redelijk.
Negatief nieuws verspreid veel sneller dan positief nieuws en maakt feesten kapot.

om te voorkomen dat schadelijke foto's naar buiten komen???

het is toch de realiteit? er lopen toch dat soort figuren rond? (waar niet? )
als je dat soort foto's verbiedt is het gewoon pure censuur! in elke mogelijke zin van het woord!

hahaha, het is wel een hele erge foto trouwens ja!

verkeerd zou idd zijn dat partyscene de suggestie wekt dat iedereen er daar zo bij zou lopen. dat zou een verkeerd beeld van de werkelijkheid geven. maarja De Telegraaf, roddelbladen en ook andere media doen dat al jarenlang dus dat is niets nieuws..

maar je kan toch niet zelf gaan lopen bepalen wat er allemaal over je feest wel en niet gezegd mag worden??

het blijft niet alleen bij fotos, zelfs tekst willen ze naar eigen inzicht manipuleren.

nou, als je dat geen censuur noemt..

Old Post Dec-02-2002 20:34  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Miss Proximus
dat hebben ze oook heus niet van de ene op de andere dag besloten. ID&T wordt als sinds het prille begin slecht afgeschilderd in de pers, en hoe hard je ook je best doet als organisatie, ze komen toch altijd met de negatieve verhalen op de proppen. en als je dan denkt dat dat alleen uitbesteedt is aan de prive en dat soort gal-bladen, think again! zelfs gerenommeerde kranten als de volkskrant en het nrc doen er lekker aan mee.

ik kan me dondersgoed voorstellen dat je als organisatie er gewoon spuugzat van bent en toch ergens de lijn wilt trekken!

nou niet alleen ID&T heeft daar onder te "lijden" hoor. daar heeft het hele dancewereldje mee te maken.
en geef toe, die hele dancescene is ook geen wereld voor lieverdjes. er wordt gewoon drugs gebruikt bij het leven en er komen ook allerlei vage figuren. dat kun je niet gaan ontkennen.

als ID&T wil overkomen als een organisatie die feesten geeft waar het er allemaal poeslief aan toe gaat en waar je als het ware met de hele family naar toe kan (hoe meer mensen, hoe meer $$$ natuurlijk) dan moeten ze zorgen dat die feesten ook dáádwerkelijk zo zijn. en niet alleen zo overkomen omdat ze alle informatie naar buiten manipuleren.

en ik vraag met trouwens af of het wel zo goed is wanneer dance helemaal geaccepteerd raakt. al die negativiteit in de media zorgt wel dat het allemaal lekker onbegrepen en klein blijft (voor zover dat nog mogelijk is).
net als wat Lemon8 zei in dat betoog: laat al die aandacht toch lekker achterwege!

ik zit in ieder geval niet te wachten op die hele kermis die ID$T ervan wil maken..

en wat heeft ID$T überhaupt te klagen eigenlijk? die feesten van hun zijn vrijwel altijd uitverkocht..

Old Post Dec-02-2002 20:44  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Dit is niet normaal meer

Old Post Dec-02-2002 21:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > dance organisaties en de pers:
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Vocal "Let Me Take You For Ride, Can You Feel Me, Come With Me" [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "Ajare" (Way Out West Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:49.

Forum Rules: