Registered: Apr 2002
den här tråden e över ett år gammal så jag behöver inga råd nu tack iaf...jag har köpt en kamera nu till slut Casio exilim blev det Z3 och allt vad den heter. kommer inte ihåg allt kanske borde ta och läsa bruksanvisningen nu så jag vet hur jag får bort blixten inte så insatt i sånt där.
vad jag skulle behöva ha råd om e istället att köpa hörlurar.. men men
steve! aaah.. var ska du lägga den?
Dec-09-2003 22:36
mjz
latmask
Registered: May 2003
haha, folk får varna med feta stora röda bokstäver när dom återupplivar en gammal tråd...
hehe, lagom storlek, jag lyckades tappa bort min tegelsten till kamera sist jag var på semester så den där hade jag antagligen tappat bort innan jag ens packat upp den...
Dec-09-2003 22:53
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Jä jäää... så det är en gammal tråd men jag tänkte den kunde få fortsätta vara en tråd om digi kameror
Vad gäller den jag beställt... Att den inte har zoom rör mig inte så mycke då dom oftast e väldigt begränsade och ger upphov till mer oskarpa bilder... Vad gäller priset så köper jag till inköpspris via firman minus 30% efter som jag drar av kostnaden innan skatten e dragen på lönen så de hamnar runt 1800-1900 för mig
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by mjz
haha, folk får varna med feta stora röda bokstäver när dom återupplivar en gammal tråd...
hehe, lagom storlek, jag lyckades tappa bort min tegelsten till kamera sist jag var på semester så den där hade jag antagligen tappat bort innan jag ens packat upp den...
haha du e rolig du
Dec-09-2003 23:11
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
elelr leta begagnat på t.ex. blocket.se
Dec-09-2003 23:45
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Jag vill ta med "digi.-kameran", men jag glömmer för tusan den varje gång ngt skoj e på g.. :P Lite tråkigt om man skulle bli av med den dock, om de tar den får man väll tbx den?