|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
JAAAAAAAAA! Ik heb een kreukelstreepjesbloes!!! Volgens mijn vrouwelijke collega's in de leeftijdscategorie "midlife crisis" zie ik er in dat ding opeens netjes uit Mja, ik balen natuurlijk toen ze dat zeiden hehehe...
Neej, sinds mijn mooie zwarte bloes na m'n ongeluk vorige maand naar de klote is gegaan is dit het meest nette wat ik heb... en ach, er een beetje netjes uitzien op z'n tijd kan ook geen kwaad...
Als er iets is dat me weinig boeit dan is het kleding... Zo'n 2 keer per jaar dwing ik mezelf om eens wat kledingwinkels in te lopen omdat de boel weer versleten begint te raken, en dan ben ik meestal vrij snel klaar... 99,9% van wat ik zie vind ik helemaal niks, en dan zijn er 1, soms 2 of 3 dingen waarvan ik denk "Goh, da's wel aardig..." en dan koop ik het... Heb ik weer een half jaar rust 
Dat sommige mensen dagelijks zo intensief met kleding bezig kunnen zijn verbaasd mij zeer...
IMO: De anti-kreukelstreepjesbloeshype die er nu heerst is exact hetzelfde (is zowel positieve als negatieve zin) als de originele kreukelstreepjesbloeshype, maar dan omgekeerd (begrijp je??? ). Oftewel actie = -reactie.
En in beide gevallen boeit het me geen ruk Ik koop gewoon waarvan ik denk "goh, da's wel aardig" En als daar dan streepjesbloesjes of andere "verboden" dingen tussen zitten... Het zij zo...
En wat betreft clubs die ziek worden van monotoon kleedgedrag... da's altijd al zo geweest... en de echte feestganger weet ook dat je je als het ff kan een beetje origineel dient te kleden lijkt me... Da's de helft van de lol... mensen in maffe outfits bekijken 
Grtz!!!
[EDIT]
Zow! Hehe... dat moest ik zeker ff kwijt 
[/EDIT]
|
|
Nov-30-2002 02:12
|
|
|
 |
 |
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001
|
|
|
Nov-30-2002 10:11
|
|
|
 |
 |
JunKX
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
|
|
|
Die plaat was Club Encounters of Voltswagen denk ik.
|
Nov-30-2002 10:47
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:55.
Forum Rules: