Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vart har ni fått era nicknames från? :)
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Glorie
hehe, jaha.. det måste va jag då hehe.. men seriöst...visste du det eller slog du upp det? jäligt imponerande

Aglaia kollade jag upp ..det var ett tag sen jag läste om grekisk mytologi..men jag tyckte det var rätt intressant då

Old Post Nov-30-2002 14:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nosfea
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Glorie
Nosfea, kvinnlig sexig vampyr som ingen kan motså, oavsett kön?? Känner du dig som en sån eller? Det här blev ju intressant

jag själv känner mig inte så, för jag e inte av de kvinliga könet, men jag tycker namnet reflekterar så. Men det är jag som tycker så...
like it or dont !?

Old Post Nov-30-2002 16:04  Sweden
Click Here to See the Profile for nosfea Click here to Send nosfea a Private Message Add nosfea to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Går egentligen under "falskt" nickname här...
Har messat nån snubbe om att dom skulle byta, men har inte fått nåt svar..
Heter på alla andra ställen JAre/JAreMANNEN

Kommer efter mitt efternamn..

Old Post Nov-30-2002 16:15  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

Jag frågade min kompis va jag skulle ha för namn..(jag var hemma hos honom) och det var när jag mixade på hans data som han kom på namnet åt mig....

om nån undrar så var det snabb hardhouse, så det passar väl ?

Old Post Nov-30-2002 19:22  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

hum vet faktiskt inte riktigt varför jag har detta nick...nog för jag e otroligt bra på å tappa bort saker å så men e endå taget ur luften fast det trots passar rätt bra till en glömsk som jag......

men mest vare för alla nick var ju upptagna här på tranceaddict redan...*gruff*

Old Post Nov-30-2002 21:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag har bara dålig fantasi på namn... När jag signa upp mig så hade jag inte en aning så jag tänkte jag ville ha med trance typ... Och ibland kallar polarna mig för Steve som man säger det på Svenska en del har väl sagt då tex. Steve med lojden... ibland Stevie (engelska)

Men men.... trance fick bli till tranz för det skulle få plats... max 15 bokstäver...

4ever för att jag alltid kommer ha trance nära mitt hjärta

I efterhand har jag ju kommit på en massa andra nicks men av fåfänga har jag inte velat skaffa en ny profil efter som jag då börjar om på noll med antal poster
Har du läst ända hit så kan jag säga grattis som orkade

Old Post Nov-30-2002 21:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Jag var först reggad här som 'virus', vilket en falang av mina kära vänner envist väljer att kalla mej. Men vips, så kunde jag helt enkelt inte posta här p.g.a. nåt tech-strul. Jag mailade Swamper men fick aldrig nåt svar så jag omregistrerade mej som 'King of Clubs'. Detta eftersom jag gillade (och gillar) 'King of Clubs - Revelation (Airwave Remix)' som attan. Har funderat på att byta eftersom jag tycker att det är ett ganska larvigt nick, men det känns som om man redan skapat sin "TA-identitet" och sådana byten leder till förvirring. No big deal. Over and out.

Old Post Dec-01-2002 22:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

skrev nyligen på ett annat forum detta, men varför inte här med.
hmm.. använder ett annat nick här också så en annan anledning

dbl.. himla lätt.. mina initialer(sp)
inte svårare än så

Old Post Dec-02-2002 10:07  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Aendy
.

mitt e en översättning av svenskans rejvkommisionen tror inte det finns nån engelsk motsvarighet egentligen..

Old Post Dec-02-2002 16:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Strictly Confedential!

One of the few ones left

Old Post Dec-03-2002 21:00  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Ravesquad
mitt e en översättning av svenskans rejvkommisionen tror inte det finns nån engelsk motsvarighet egentligen..

haha, fan va najs

Old Post Dec-03-2002 21:22 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Ja du eftersom att jag lyssna mycket på goa förut så vart ju X-dream en av favisarna....

Så det fick bli det....

Enkelt men sant...

Old Post Dec-03-2002 22:26  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vart har ni fått era nicknames från? :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat track played by d. tenaglia @ monegros fest [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPete Lazonby - Sacred Cycles (Quivver Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:35.

Forum Rules: