Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Favorittrancevideon?
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by RebeL9
ta bara en titt på MTVs videos. bara massa skräp, halvnakna kvinnor, slickade bilar och en falsk bild av världen.
är kul med lite variation och verklighetsförankring också för en gångs skull.

tja, du kanske har rätt

fast jag får rätt mkt verklighet ändå, utan att behöva se det på videor också...

men du har ju rätt i att mtv-videor i regel är kassa

Old Post Nov-30-2002 00:26 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
Thumbs up

Om man ser till själva videon så har jag tre favoriter..

1. E-rotic - Fritz Love My Tits
2. Balloon - Monstersound
3. Brooklyn Bounce - Born To Bounce

Old Post Nov-30-2002 12:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Mina favoriter:

Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Remix)
Marco V - GODD
William Orbit - Barbers Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix?) Den med trädet.
Gouryella - Tenshi

Den kackigaste jag kan komma på är System F vs Armin van Buuren - Exhale. När Armin och Ferry åker till England och spelar råheta. Men den är ganska rolig på sitt sätt.

Old Post Nov-30-2002 15:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by King of Clubs
Mina favoriter:

Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Remix)

Tack....skönt att nån nämnde den...FYFAN vilken underbar video det är...brukar släcka ner och se den i fullscreen ibland..har en 195 MBs version av den för att få glasklar kvalitet...underbar!

Jag gillar Ligaya videon oxå...sköna grafiska objekt...

Old Post Nov-30-2002 15:57 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag gillar videos som visar live spelningar, sommar, snygga videos, snygga brudar...

Bästa
Chicane feat. Maire Brennan - Saltwater är najjs, delfiner, vatten, surfing, fest... med andra ord sånt som jag älskar att göra eller se

sommarvideos
CRW - I Feel Love (Många scener i videon är tagen från en engelsk film, filmen som handlar om två killar som vill åka till Ibiza, blir berömda DJs och få sitt livs första ligg... kommer ej ihåg vad filmen heter.... den heter det som är deras namn... typ... Jake and Bill typ nån som vet så säg till mig så jag kan ta hem den)
Kai Tracid - Tiefenransch (snygg, bra, snygga brudar)
CJ Stone - Shining Star
Charly Lownoise & Mental Theo pres. Starsplash - Wonderful Days
ATB ft. York - Fields Of Love
Sven Väth har gjort nån sommar video med delfiner som jag fan inte kan komma på typ... L´aesperanza .... vill ha den videon BAD... tidigt 90-tal.... var då jag såg den nångång typ

Snygg video
Delerium feat Sarah Mclachlan - Silence (Airscape Remix)
Delerium - Innocente (DJ Tiesto Mix)

Bra party video
Dr.Motte & Westbam Present. Love Parade2000

Snygg brud
JT Company feat.Barby - Wake me tonight (svcd 2002)
Ian Van Dahl och Sylver videos

Bizzart
Allt med Aphex Twin
Aphex Twin - Come to daddy

Binary Finary 1999 (Kay Cee Remix)

Ta-aldrig-hem-skit-video-med-kass-låt
Taucher-Science_Fiction-(Live)

Jag tänkte jag skulle dela med mig av dom videos jag har på min dator i ett par dagar via min FTP... 7Gb
Är det nåt ni söker så kolla om jag har videon så ska vi nog kunna lösa så du får den

Videos som jag har --->> | Trance vids | Live vids |

.../ Steve

Last edited by SteveTranz4ever on Nov-30-2002 at 22:39

Old Post Nov-30-2002 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
Arrow

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tänkte jag skulle dela med mig av dom videos jag har på min dator i ett par dagar via min FTP... 7Gb
Är det nåt ni söker så kolla om jag har videon så ska vi nog kunna lösa så du får den

Videos som jag har --->> | Trance vids | Live vids |

.../ Steve

Warmduscher feat Lamont Humphrey - Hardcore will never die
vill jag ha!

Old Post Nov-30-2002 22:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Nyx

Warmduscher feat Lamont Humphrey - Hardcore will never die
vill jag ha!
Finns på FTPn har du inte konto uppgifterna så PMa mig

Old Post Nov-30-2002 22:36  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

quote:

Bizzart
Allt med Aphex Twin
Aphex Twin - Come to daddy

Hans videos e riktigt grymma och yesbox, bizarra som fan. Windowlickervideon är riktigt sjuk.. En massa snygga tjejer i bikini som helt plötsligt får hans ansikte (samma nylle som dom små flickorna i 'Come to Daddy').

Geni eller mentalt störd, det är frågan.

Old Post Dec-01-2002 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by King of Clubs
Hans videos e riktigt grymma och yesbox, bizarra som fan. Windowlickervideon är riktigt sjuk.. En massa snygga tjejer i bikini som helt plötsligt får hans ansikte (samma nylle som dom små flickorna i 'Come to Daddy').

Geni eller mentalt störd, det är frågan.
Det bästa i Windowlickervideon är ändå när dom två kaxiga homies ska glida fram till värsta bruden... (tror dom iaf) så vänder hon sig om och ser ut som F*N

Ursäkta om jag låter ytlig nu

Old Post Dec-01-2002 20:49  Sweden
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:

Ta-aldrig-hem-skit-video-med-kass-låt
Taucher-Science_Fiction-(Live)

haha den e ju hur kul som helst. en av de ballaste videona jag sett
Det värsta är att han uppför sig just så där live på riktigt också

Old Post Dec-01-2002 21:16  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

quote:
Det bästa i Windowlickervideon är ändå när dom två kaxiga homies ska glida fram till värsta bruden... (tror dom iaf) så vänder hon sig om och ser ut som F*N

Ursäkta om jag låter ytlig nu

Haha, Jaa den scenen kommer jag ihåg nu. Riktigt obehagliga ansikten dom där tjejerna har. Grym låt dock!

Old Post Dec-01-2002 21:26  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

åh ja som gilla VDM - Fly Away, men ja blev tvungen att slänga den.. å se.. du funkar min hårddisk igen... snyft

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-02-2002 08:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Favorittrancevideon?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCRAZY track!! [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackP.H.A.T.T. & Solar Scape - Promise [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:20.

Forum Rules: