|
Re: NOSTALGI !!!!!
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hörni gott folk minns ni AUTOMAN
Eller är det bara jag som är tillräckligt gammal för att minnas den serien ? Den startade 1983 och man tyckte den var såååååå häftig !
Kom ju på att han har värsta rejv kläderna
[Det var allt jag kommer ihåg.... läs mer HÄR om du orkar |
Ärligt, du är faen den första förutom jag som minns den. Hade alla 13 avsnitt inspelade men lånade ut bandet till en snubbe som flyttade till Japan och återsåg aldrig det *sorg* Har vaga minnen av vissa avsnitt. Ett där man kastade ut folk från flygplan och ett där nån brud som vart något slags vittne fick hela sin skrivbord fyllt med bläck för att hon satte sig upp mot busarna. Automan var enda anledningen jag städade rummet för annars fick jag inte se det... Missade ett avsnitt för att jag inte städat mitt rum men spelade som tur in det och fick se det när röjningen var klar... Dessa minnen!
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|