|
| quote: | Originally posted by Trance man
מה קורה גבר! 
אני מתגייס לקרבי עם פרופיל 97, אני כנראה הולך לטחון..!
אבל..נקוה לטוב!
והיום אני לא יוצא לדום כי יש לי חבר שמתגייס מחר אז אני הולך איתו לבקו"ם..
אבל תהנה אחי 
אגב אם מישו רוצה לדבר איתי באיסיקיו מספרי הוא 15682105
נעים מאוד להכיר את כל הטראנס-אדיקטס פה..
יפה לראות פה בחורה, הגיע הזמן שבנות ישמעו קצת מוזיקה טובה...
סתם בזמן האחרון אני רואה באמת עוד ועוד בנות שמתחילות להחשף למוזיקה אלקטרונית.. הגיע הזמן.. |
יא - אללה פתאום אני רואה גם אתה וגם
Dj-2TaLL
מסומנים כמחוברים באותו זמן ...
איזה יופי 
שוב דמעות...
MEMORIES ....
אתה מתכוון להישאר פה קצת ולכתוב מדי פעם ?
איפה הדיונים של הימים ההם ...
לאן נעלמת לכ"כ הרבה זמן ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|