|
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
is mode verschijnsel, zoals eerst iedereen een shirt of broek had met een chinees teken.
| quote: | | wtf zeuren jullie nou over idealen enzo, ik heb het over de LOGO's en ANDERE UITERLIJKHEDEN, ik heb geen woord gezegd over idealen of denkbeelden, althans niet in de context van de vraag. |
hier zeg je toch wat anders hoor
| quote: | | T valt me de laatste tijd op, en eigenlijk de laatste drie jaar al, dat veel mensen die van trance houden, of een verwante muziekstroming, ook de communistische ideen en/of logo's etc leuk/cool/stoer vinden. Ik vind dit raar, omdat we toch met zen allen een partij kapitalisten zijn waar je u tegen zegt, en omdat er wel meer mooie logo's zijn in deze wereld... |
|
|
Dec-02-2002 01:02
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Hmm...beetje ver gezocht.
De reden waarom ik zo'n shirt heb gekocht was alleen voor IC. Maar nu heb ik alweer een ander mooier shirt gekocht (een geheel rode met een grote gele ster) die ik aandoe op innercity, samen met een speldje van Mao erop 
Wil iemand dat Mao shirt nog kopen? 
Dat van Che Gevara (of hoe je het ook schrijft) zijn meestal juist Rappers en dat soort volk, alternatievelingen, maar niet ravers en clubbers. Ik vind het wel overdreven dat je zegt dat veel ravers / clubbers met Communistische dingen lopen.
Aan de andere kant zou je ook zo kunnen denken: als mensen naar feesten gaan, maken ze zich ondergeschikt aan de muziek, men is een collectief. Collectief bezit was DE grondslag van het communisme, en de muziek is collectief bezit. Men gaat op in de massa, en ziet er deels hetzelfde uit (sensation white / black?). De paralel communisme / housemuziek is er dus wel degelijk, maar ik geloof niet dat mensen daar serieus bij nadenken.
Greetz,
SnuggLe
Dec-02-2002 08:09
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:57.
Forum Rules: