Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TE2003 biljetter beställda
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djred
Junior tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Stockholm

Häftigt med en svensktalande Holländare
Och du är jäkligt bra på det också!

Tack för hoteltipsen också, jag har även tänkt på att bo inne i Amsterdam. Är det enkelt att ta sig därifrån till Utrecht?

Old Post Dec-04-2002 21:29  Sweden
Click Here to See the Profile for djred Click here to Send djred a Private Message Add djred to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Men nu när vi alla blir så bra vänner med ScuL så kan vi ju sova hos han eller hur

Ok ScuL bara en liten test... inte för jag tor du känner men jag testar... ringer det nån klocka om jag säger Denise Helderop ?


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-04-2002 21:35  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

Tåget från Amsterdam till Utrecht går fyra ggr/stund.
Det tar 31 till 33 minuter och koster € 9,50 (retur)
Alltså bo i Amsterdam är en bra möjlighet.

Heh... Steve Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Dec-04-2002 21:42  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by ScuL
Heh... Steve Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen
Sannolikheten att du kände henne är ju inte så stor så det var det som var själva testen från min sida... Jag tvivlar inte på att du e äkta Holländare

Har också ett par poster i Hollänska delen som jag la där för ett bra tag sen... svarade på ett par på Hollänska... gissade mig till vad dom handlade om och det gick bra... Vi har rätt lika språk ibland


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-04-2002 21:54  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Clubbin' On Sunshine

senast vi va där förra året bodde vi rätt centralt men ja minns inte alls va d hette lr nåt... men d va nåt vandrarhem... hade gångväg till Jaarbeurs... Skitsoft faktiskt!
ska försöka hitta boende på samma ställe igen asså...

hur många e d hittills som e säkra på åka?

ja + 3 e iaf d!!!


___________________
TrAnCëAdDïcT

Old Post Dec-05-2002 14:24  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djred
Junior tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by ScuL
Tåget från Amsterdam till Utrecht går fyra ggr/stund.
Det tar 31 till 33 minuter och koster € 9,50 (retur)
Alltså bo i Amsterdam är en bra möjlighet.

Heh... Steve Det är säkert att jag är Hollandare men en Denise Helderop känner jag inte haha Om du tror mig inte ska du leta efter min posts i Europe-Holland sectionen


Tackar! Då vet jag..bara att betstämma vart man ska bo då

quote:
Originally posted by doter
hur många e d hittills som e säkra på åka?

ja + 3 e iaf d!!!


Här är det 4 (4 beställda biljetter), så då är vi 7 st hittils.

Old Post Dec-05-2002 20:19  Sweden
Click Here to See the Profile for djred Click here to Send djred a Private Message Add djred to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Clubbin' On Sunshine

quote:
Originally posted by djred

Här är det 4 (4 beställda biljetter), så då är vi 7 st hittils.


Hur åker ni ner då?
Vå åker bil ganska garanterat...


___________________
TrAnCëAdDïcT

Old Post Dec-06-2002 11:00  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djred
Junior tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by doter
Hur åker ni ner då?
Vå åker bil ganska garanterat...


Vi tar nog flyg, 1200 kr med SAS till amsterdam är helt ok. Det är bara en som har körkort så resan skulle nog gå rätt hårt åt mot honom

Sen vette fan om det är så kul att sätta sig i bilen för en oändlig resa hem när man hållit igång så länge

Old Post Dec-08-2002 19:14  Sweden
Click Here to See the Profile for djred Click here to Send djred a Private Message Add djred to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

line-up:

Main:
-Jean
-Joop
-Gielen
-Cosmic Gate DJ Team
-10th Anniversary live-act

Hardtrance:
-Cor Fijneman
-Charly Lownoise
-Bas & Ram
-Marcel Woods
-Kai Tracid

Club:
-Jose
-Stephan
-G-SPott
-MC Prime


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Dec-08-2002 19:29  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

quote:
Originally posted by ScuL
line-up:

Main:
-Jean
-Joop
-Gielen
-Cosmic Gate DJ Team
-10th Anniversary live-act

Hardtrance:
-Cor Fijneman
-Charly Lownoise
-Bas & Ram
-Marcel Woods
-Kai Tracid

Club:
-Jose
-Stephan
-G-SPott
-MC Prime



det var ju inte imponerande, eller?


___________________
man with no sig

Old Post Dec-08-2002 20:21 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by reveal
det var ju inte imponerande, eller?
En klassisk line-up for T.E. skulle gärna se alla där, fan jag har ju knappt sett nån för f*n

Jag måste komma på nåt sätt jag kan få ihop pengar till biljett å resa...


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-08-2002 20:30  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro



Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!

jag e är 100 på å åka....men lite tveksam på lineupen assså...

för å va 10års jublileum va d ju ingn dröm lineup iaf....humz..

men e på...kollar flyg för fullt......hittat nått för 1100 t/r men tror d gick ut ite innan...nån som har nått riktigt bra pris för föyg t/r??? skiter i boende den här gången..blir ner parta å åk hem till lumpen igen...hehe

doter...vilka ska me mer än du å anders???

är den där lineupen den slutgiltiga lr??? finns ingen lineup än på id-t sidan jue.....?????


___________________

Old Post Dec-08-2002 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TE2003 biljetter beställda
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHardStyle ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnmass - So Please [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:35.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!