Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Snart GÄLLER DET!!!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Annars är jag mest rädd för att vi ska åka på massa house house, och åter house,
He he... ja sipowitz tyckte jag skulle ta med mig bärbara CDn och data högtalare (har man sprängare haffas man) utifall att musiken skulle va för mono... ha ha

Själv ska jag ha med mig Lingondrickat för jag har fan inte råd att bränna mer pengar just nu...

Bättre hembränt än ett bränt hem... ääh den va kass ha ha

EDIT: För att ni ska känna igen mig har jag bytt avatar till en bild på..... ja just det... mig ds.

Old Post Dec-11-2002 21:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

ny avatar! där ser man... den gamla hängde med i flera år

LOL "vältränad" nice

Old Post Dec-11-2002 21:30 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
spoider
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2002

att jag inte tänkt på avatar innan jag måste ju fixa en oxå jag tror jag har en nu vi ses imorn !! då kör vi på som bara den..

Old Post Dec-11-2002 23:36  Sweden
Click Here to See the Profile for spoider Click here to Send spoider a Private Message Add spoider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Evil1 SEB FONTAINE ISTÄLLD!!!

...men oroa er inte ... Ett av de största namnen inom trance i england - Guy Ornadel kommer att spela sista passet efter kl 03.30 efter Marc Hughes... alltså: MER TRANCE ÅT FOLKET!!!

Old Post Dec-12-2002 14:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Re: SEB FONTAINE ISTÄLLD!!!

quote:
Originally posted by Gaby
...men oroa er inte ... Ett av de största namnen inom trance i england - Guy Ornadel kommer att spela sista passet efter kl 03.30 efter Marc Hughes... alltså: MER TRANCE ÅT FOLKET!!!
Synd att Seb har ställt in.... har aldrig hört talas om Guy Ornadel men om han kör fet trance så låter det ju lovande !!!

Nära nu... snart tar man bussen till Silja

Old Post Dec-12-2002 15:18  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s-case
tranceaddict

Registered: May 2002

Guy Ornadel är riktigt populär i England och i resten av världen också för den delen. Tror ni som gillar trance kommer uppskatta det mycket mer än seb fontaine, eftersom han egentligen inte är någon trancedj.

http://www.ornadel.com/dj/index.htm

Old Post Dec-12-2002 15:25  Sweden
Click Here to See the Profile for s-case Add s-case to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

OOOOOHHH Det har vart så JÄVLA FÄTTTTTTT

Är på jobbet nu å ska bara lämna packningen innan jag drar till efterfesten på sture.....

Stämningen har vart på absoluta toppen.... när DJsen har försökt lägga av så har folk bara skrikit efter mer.... å så körde dom lite till...

Jag har filmat mer än 1 timma men missa Guy därför att jag satt å söp i kapp med Sten (Stonebridge) och David (Antiloop) som var tankad som ett jävla helvete... Schysta roliga grabbar båda två.
En ganska olustig/lustig grejj hände... nån snodde min stol och stonebridge går å tjaffsar med denna för att ta tillbaka den åt mig.

Som sagt de va sjukt kul... Träffade Sipowitz (har dig på film) Gaby (partyqueen på golvet som vanligt) och Gurgel.

Nu e de sture som gäller !!! C-ya...

EDIT: det fanns dom på kryssen som inte fatta ironin med min t-shirt vilket jag tycker e rätt kul att skratta åt... NEJ... jag är inte vältränad... det är därför jag har på den.... men okej... det är en defenitions fråga

Last edited by SteveTranz4ever on Dec-13-2002 at 19:41

Old Post Dec-13-2002 19:25  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Snart GÄLLER DET!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPretty old track that needs IDing [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWalter & Gelder - Always On My Mind [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:24.

Forum Rules: