Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ma nouvelle signature: votre avis
Quel modèle préférez vous, puis pour chaque modèle quelle couleur?
You do not have permission to vote on this poll.
modèle 1 3 13.64%
modèle 2 3 13.64%
modèle 1 vert 3 13.64%
modèle 1 rouge 1 4.55%
modèle 1 bleu 5 22.73%
modèle 2 rouge 2 9.09%
modèle 2 jaune 2 9.09%
modèle 2 violet 3 13.64%
aucune, honnêtement j'aime po 0 0%
Total: 14 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

J'ai voté pour le modèle 2 en violet.
J'avoue que comme Stan je suis pas trop fan...
Quand je vois la signature de PEZ, je me dis que tu es capable de mieux.

Old Post Dec-04-2002 17:36 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aghnär
Kystouille owns you

Registered: Nov 2002
Location: If You Do Not Know The Present How Can You Claim To Know The Future

Moa g voté pour le modèle1 rouge, j'aime bien... les lèvres vertes ca fait penser à du Bilal (la trilogie de Nikopol)

Sinon le modèle2 (a mon avis) tu peux le mettre de coté je crois shito
Au - le modèle1 rappelle Christina Ricci

Old Post Dec-04-2002 17:49  France
Click Here to See the Profile for Aghnär Click here to Send Aghnär a Private Message Add Aghnär to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Aghnär
Moa g voté pour le modèle1 rouge, j'aime bien... les lèvres vertes ca fait penser à du Bilal (la trilogie de Nikopol)

Sinon le modèle2 (a mon avis) tu peux le mettre de coté je crois shito
Au - le modèle1 rappelle Christina Ricci

le modele 1 on la voit bien surtout

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Dec-04-2002 18:01  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aghnär
Kystouille owns you

Registered: Nov 2002
Location: If You Do Not Know The Present How Can You Claim To Know The Future

C klur la 2 on voit rien c tout noir... sinon pkoi une photo ou on voit pas ses yeux ?... y sont pas beaux ? C bien dommage :/

Old Post Dec-04-2002 18:05  France
Click Here to See the Profile for Aghnär Click here to Send Aghnär a Private Message Add Aghnär to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Elle a des yeux magnifiques au contraire, mais je trouve pas LA photo qu'il me faut... Ca fait 2h que j'écume ts les sites que je conais sur elle sans trouver une photo vraiment parfaite pr ce que je veux en faire...
Sans doute que je suis trop exigeant...

Old Post Dec-04-2002 18:21  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Shito
Elle a des yeux magnifiques au contraire, mais je trouve pas LA photo qu'il me faut... Ca fait 2h que j'écume ts les sites que je conais sur elle sans trouver une photo vraiment parfaite pr ce que je veux en faire...
Sans doute que je suis trop exigeant...

Sans doute...mais l' exigence envers soi-mm et le reste du monde est la volonté des plus sages.

"La SAGESSE" rulezzzz

Regarde, moi je choisis toujours avec une extreme attention l' alcool qui va me faire décoller le w-e !!!!!!!!!!PTDR

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-04-2002 18:39  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Bon ben apparemment mes ptites sig sont pas super convaincantes!
J'en essaie une autre: vous préférez?
(Désolé pr ceux que ça intéresse pas! )

ou bien

Old Post Dec-04-2002 19:39  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Shito
Bon ben apparemment mes ptites sig sont pas super convaincantes!
J'en essaie une autre: vous préférez?
(Désolé pr ceux que ça intéresse pas! )

ou bien

Ahhh, ca j'aime bien
J'adore les couleurs. Bref tout est impec, mais faudrait une autre photo ( elle a des yeux trop noirs, on dirait une peluche c'est pas tres beau. )

Tu trouve une photo du même style avec des cheveux de même teinte et ca sera perfect

Old Post Dec-04-2002 19:47  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

C'est nettement mieux Shito!

Old Post Dec-04-2002 19:54 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Bon apres mes différents petits sondages le 3eme modele semble etre un peu plus populaire!

Je vais donc vous dder une dernière petite fois votre avis, pis ca sera bon!

Alors parmi les 3 suivantes, laquelle?

Merci!

Old Post Dec-04-2002 21:01  France
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

aaah ouai elle sont geniales celles là.
Perso je trouve que la 2 est mieux
la 1 on dirais Roswell et la 3 elle fais trop gamine

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Dec-05-2002 00:02  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

bah moi je préfère tjs la bleue... vala vala...

Old Post Dec-05-2002 00:12 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ma nouvelle signature: votre avis
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackchorus: "so don't tell me how to be" [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Offer Nissim vs. Intermission - "Piece Of My Heart" (2004 Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:59.

Forum Rules: