Ik heb gister Die Hard gekeken want die RULED dik en Sint niet!!!!
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
Wij zouden ook niets aan sinterklaas doen. Hadden m'n ouders dus ook gewoon cadeau's gekocht. Maar mij hoor je niet klagen hoor . Ik heb een citruspers en een tosti-ijzer gehad. Ja, ik ga waarschijnlijk binnenkort het huis uit en dan is dat toch verdomde makkelijk.
Ik heb niks gekregen, we doen al jaren niets aan Sinterklaas.
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
De ouwe man was me toch nie vereten... toch nog een CDtje gehad vandaag
quote:Originally posted by jp Enne...wat hebbie van Sinterklaas gehad? quote:Originally posted by eieregooie De ouwe man was me toch nie vereten... toch nog een CDtje gehad vandaag GEKREGEN Ennieweej... *BUMP* Tis wel geen woensdag, maar wel 5 December Denk alleen dat ik eerst even een stukje moet gaan slapen voordat ik iets krijg
Ik heb mezelf 9 simpsons dvd's geschonken die in de Makro op een afprijs stapel lagen De rest zie ik vanavond wel geloof ik
___________________ We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Nog niks, vanavond eerst gourmette en dan surprise
De Sint heeft me zojuist een geheugenbank van 512 mb cadeau gedaan. Kon ik ook erg goed gebruiken, dus een supercadeau
___________________ Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
quote:Originally posted by Chicane Ik heb mezelf 9 simpsons dvd's geschonken die in de Makro op een afprijs stapel lagen VEEEEEEEEEEEEET! Wat kosten die, en tot wanneer zijn ze te koop?????? Die wil ik ook hebben!!!
___________________ "Life is all about choices & respect"
hm ik krijg alleen wat in mn schoentje vandaag zo ff checken maar gok, nieuwe koptelefoon (is een hint denk ik)
ik zal straks heeel braaf dank u sinterklaasje zingen maar.. wat een kut cadeau
quote:Originally posted by robin ik zal straks heeel braaf dank u sinterklaasje zingen maar.. wat een kut cadeau Ondankbaar stuk vreten!