 |
|
|
|
 |
nesher
Flying Tranceaddict

Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
|
|
|
האמנים הישנים הולכים לנו פייפן, רק פרי וארמין נשארו נאמנים למקורות
הטראנס בכל מקרה, גווע, איך שאני רואה את זה
הפרוגרסיב הג'יפה מאיים להשתלט על הכל
תשמעו , לפעמים זה נחמד מאוד לשמוע פרוגרסיב, ואני ממש לא מבין למה זה בא על חשבון הטראנס, לא חייבים לשנות סגנון ולהתאים לחדש, הסגנונות האלה יכולים לחיות זה לצד זה
בכל זאת גם שאני שומע פרוגרסיב תקופה, הנשמה תמיד תהיה בטראנס, כי טראנס זה יותר נשמה, מלודיה , ווקאל לפעמים , הבאס, מה נשמה בפרוגרסיב, כלום
טראקים כאלה הם שגורמים לאמא שלי להגיד, מזה כל הזמן אותו דבר, בום בום
דרך-אגב, לא הכל פרוגרסיב, זה יותר ההאוס הישן שחדר היום
גם במועדונים שאתם באים תקלטו שהמוזיקה חוזרת לאט לאט יותר ויותר לשנות ה70-80
ממש גועל נפש, בא לי להקיא לפעמים , עד שעולה איזה עידן גוטמן או רוברט
גיטלמן אחד, ומראה להם מזה
[תשמעו חברים , אם אנחנו מאבדים את פרי , אני אומר נואש[חח משפט אשכנזי
כי הוא האחרון בעל הנשמה בטראנס, והוא אחד החלוצים , בטיאסטו אף פעם לא האמנתי ממש
ובינתיים יש לי את
Flutlicht ואני מרוצה
___________________
|
|
Dec-06-2002 11:59
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:46.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|