Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voetbal - Regionaal
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

quote:
nee joh we zijn geheel onterecht gedegradeerd dus dan moeten we nou maar weer terug promoveren Morgenavond gaan we er weer voor

hmm, onterecht...ik heb daar anders nooit iets over gehoord hoor...

ik mag er vanavond ook weer tegenaan...

gezellig met een chika romantisch Pulp Fiction kijken..

Old Post Dec-11-2002 09:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by DjSuez
hmm, onterecht...ik heb daar anders nooit iets over gehoord hoor...

ik mag er vanavond ook weer tegenaan...

gezellig met een chika romantisch Pulp Fiction kijken..

Lol.. We hebben in hun kampioenswedstrijd van de eerste gewonnen, nog een x van de 3e en zeker 6 wedstrijden onterecht verloren

whehehe

vraag maar aan ralphie als je me niet geloofd :P

Old Post Dec-11-2002 11:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

quote:
Lol.. We hebben in hun kampioenswedstrijd van de eerste gewonnen, nog een x van de 3e en zeker 6 wedstrijden onterecht verloren

whehe, ik zeg al niks meer...

Old Post Dec-11-2002 11:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

ik speelde ooit bij onze heimatclub SV Eemnes gege (toen ik 8 was)
echter toen ik 10 werd ben ik er mee gestopt omdat ik het beu werd iedere zaterdag en/of zondag vroeg op te staan

heb in E3 en in E1 gezeten. ohja onze 1e wedstrijd verloren we met 16-0 tegen SDO Bussum whehe

Old Post Dec-11-2002 20:14  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

FF tussen neus en schaamlipjes door, heb met me team vandaag onze eerste competitiewedstrijd gewonnen 7-2!!!!!!!!!!! Jalalallaa (was ook weer onze eerste doelpunt sinds 13 oktober )

Jaja topteam

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Mar-30-2003 16:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

jarenlang gevoetbald bij het welbekende OJC Rosmalen (doen het niet onverdienstelijk in de hoofdklasse op dit moment), maar op daar had ik op een gegeven moment geen zin meer in en ben dus maar gestopt

Old Post Mar-30-2003 17:02 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Kheb nooit gebald totdat ik op de Universiteit kwam. Daarvoor al jaren gewoon gekeken naar de amateurs uit Didam en de Graafschap.

Ben nu al een jaartje of 2 aan het Futsallen bij Partyzan FK, een clubbie in de Bpoule van de interne competitie. BasD heeft er ook in gespeeld Het is een gezelligheidsteam met allemaal gekken erin. Nu staan we boven aan met een doelsaldo van 35 voor en 4 tegen na 4 wedstrijden.

Verder val ik wel eens in bij het 4e (nu zaterdag) en 5de (afgelopen zaterdag) van v.v.Drienerlo, het studententeam van de Universiteit.

Ook veel toernooien hier (FLaza, flat zaalvoetbal, of het STAF toernooi, faculteiten onderling) zijn leuk.

Als laatste 1 x in de 3 weken op het kunstgras, 7x7 bij het team "Stelletje Duitsers". Ook een interne competitie tussen Universiteits en HBO-teams. Erg leuk

Old Post Mar-30-2003 17:36 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
ik speel bij Oranje Nassau in Almelo bij het 7e, mijn broer bij het 6e. wij staan op dit moment 2e met 2 punten achterstand op de nummer 1, en we moeten hun nog thuis krijgen dus dat wordt een belangrijke partij.
vorige week 5-0 gewonnen, daarvoor met 7-1, en voetballend kunnen we bergen verzetten, echt mooi tikwerk
m'n broer staat eerste met 12 punten oorsprong ofzo
echt goeie ploeg behalve als ze tegen het 7e moeten
we stonden met 2-0 voor toen er 20 minuten voor tijd een opstootje onstond doordat hun spits een verdediger van achteren schopte. dus werd er niet meer doorgespeeld

we hebben ook onze eigen website met foto's, wedstrijdverslagen, standen etc...

Oranje Nassau 7

Old Post Mar-30-2003 20:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

K speel voor Ede Victoria in het 2e, maar ben de laatste jaren veel geblesseerd geweest.
Wel een leuk team maar de prestatie op het veld is helaas wat minder.

Old Post Apr-01-2003 17:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Ik herinnerde me nog deze thread Wie is er ook weer aan ballen???

Vandaag alweer de 4e "oefenwedstrijd" van het seizoen, volgende week begint de competitie weer.

Gisteren nog wezen stappen in het "verre" Duitsland en vanmorgen om 10.00 alweer op het veld om de nodige alcohol er uit te zweten. En het voetballen viel niet mee met maar 3 uur slaap in de benen, maar het begint weer langzaam te wennen

Natuurlijk wel gewonnen en winnende doelpuntje meegepikt, voor de rest was het....

Old Post Sep-05-2004 16:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Het seizoen is dit weekend, na al dat oefenen, eindelijk echt begonnen!

In de zaal speel ik in de eredivisie bij 't Hoornsche Veerhuys en mochten we vrijdag helemaal naar Roermond voor een 4-4 gelijk spel...

Vandaag met Westfriezen (3e Klasse) eerste wedstrijd uit bij Beverwijk met 0-2 gewonnen!

Old Post Sep-05-2004 19:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Op de zondag bij JSV Nieuwegein in het 8e en laagste elftal We hebben wat nieuwe mensen erbij, waardoor het spel veel beter is geworden dan vorig seizoen Gister de stadsderby van Vreeswijk gewonnen met 5-4 en zelf doelpuntje meegepikt

Old Post Sep-06-2004 06:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voetbal - Regionaal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSaxophone sound! [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAudioplacid - Exemption [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:51.

Forum Rules: