Lol.. We hebben in hun kampioenswedstrijd van de eerste gewonnen, nog een x van de 3e en zeker 6 wedstrijden onterecht verloren
whehe, ik zeg al niks meer...
___________________
I suck at making a sig...
Dec-11-2002 11:08
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
ik speelde ooit bij onze heimatclub SV Eemnes gege (toen ik 8 was)
echter toen ik 10 werd ben ik er mee gestopt omdat ik het beu werd iedere zaterdag en/of zondag vroeg op te staan
heb in E3 en in E1 gezeten. ohja onze 1e wedstrijd verloren we met 16-0 tegen SDO Bussum whehe
Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
FF tussen neus en schaamlipjes door, heb met me team vandaag onze eerste competitiewedstrijd gewonnen 7-2!!!!!!!!!!! Jalalallaa (was ook weer onze eerste doelpunt sinds 13 oktober )
Jaja topteam
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
Mar-30-2003 16:56
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
jarenlang gevoetbald bij het welbekende OJC Rosmalen (doen het niet onverdienstelijk in de hoofdklasse op dit moment), maar op daar had ik op een gegeven moment geen zin meer in en ben dus maar gestopt
Kheb nooit gebald totdat ik op de Universiteit kwam. Daarvoor al jaren gewoon gekeken naar de amateurs uit Didam en de Graafschap.
Ben nu al een jaartje of 2 aan het Futsallen bij Partyzan FK, een clubbie in de Bpoule van de interne competitie. BasD heeft er ook in gespeeld Het is een gezelligheidsteam met allemaal gekken erin. Nu staan we boven aan met een doelsaldo van 35 voor en 4 tegen na 4 wedstrijden.
Verder val ik wel eens in bij het 4e (nu zaterdag) en 5de (afgelopen zaterdag) van v.v.Drienerlo, het studententeam van de Universiteit.
Ook veel toernooien hier (FLaza, flat zaalvoetbal, of het STAF toernooi, faculteiten onderling) zijn leuk.
Als laatste 1 x in de 3 weken op het kunstgras, 7x7 bij het team "Stelletje Duitsers". Ook een interne competitie tussen Universiteits en HBO-teams. Erg leuk
___________________
"Life is all about choices & respect"
Mar-30-2003 17:36
Switch
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location:
ik speel bij Oranje Nassau in Almelo bij het 7e, mijn broer bij het 6e. wij staan op dit moment 2e met 2 punten achterstand op de nummer 1, en we moeten hun nog thuis krijgen dus dat wordt een belangrijke partij.
vorige week 5-0 gewonnen, daarvoor met 7-1, en voetballend kunnen we bergen verzetten, echt mooi tikwerk
m'n broer staat eerste met 12 punten oorsprong ofzo
echt goeie ploeg behalve als ze tegen het 7e moeten
we stonden met 2-0 voor toen er 20 minuten voor tijd een opstootje onstond doordat hun spits een verdediger van achteren schopte. dus werd er niet meer doorgespeeld
we hebben ook onze eigen website met foto's, wedstrijdverslagen, standen etc...
K speel voor Ede Victoria in het 2e, maar ben de laatste jaren veel geblesseerd geweest.
Wel een leuk team maar de prestatie op het veld is helaas wat minder.
Apr-01-2003 17:30
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Ik herinnerde me nog deze thread Wie is er ook weer aan ballen???
Vandaag alweer de 4e "oefenwedstrijd" van het seizoen, volgende week begint de competitie weer.
Gisteren nog wezen stappen in het "verre" Duitsland en vanmorgen om 10.00 alweer op het veld om de nodige alcohol er uit te zweten. En het voetballen viel niet mee met maar 3 uur slaap in de benen, maar het begint weer langzaam te wennen
Natuurlijk wel gewonnen en winnende doelpuntje meegepikt, voor de rest was het....
Sep-05-2004 16:20
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Het seizoen is dit weekend, na al dat oefenen, eindelijk echt begonnen!
In de zaal speel ik in de eredivisie bij 't Hoornsche Veerhuys en mochten we vrijdag helemaal naar Roermond voor een 4-4 gelijk spel...
Vandaag met Westfriezen (3e Klasse) eerste wedstrijd uit bij Beverwijk met 0-2 gewonnen!
Sep-05-2004 19:11
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Op de zondag bij JSV Nieuwegein in het 8e en laagste elftal We hebben wat nieuwe mensen erbij, waardoor het spel veel beter is geworden dan vorig seizoen Gister de stadsderby van Vreeswijk gewonnen met 5-4 en zelf doelpuntje meegepikt