Originally posted by jploveparade
Charly Loudnoise is een aardige gozer, die stond nog bij ons op de Loveparade truck te MC-en. Echt een stuk beter als die Mentale Theo.
de line up schijnt dus op de flyers te staan die werden uitgedeeld na afloop van impulz...
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-08-2002 16:16
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
De hardtrance zaal is toch wel goed vindt ik.
Charly Lownoise ken ik dan wel niet als DJ, maar de rest is toch wel goed.
Cosmic Gate is natuurlijk super en ook Gielen vindt ik persoonlijk een goede DJ.
De rest, tja....
Maar wie zou 10th Anniversary live-act worden.
Dat kan veel goed maken als ze daar Tiësto of Armin neer zetten.
maar ja, er staat 'live-act', misschien Rank 1?
Ook niet verkeerd
op zich is de line up niet slecht, mar echt denderend is ie ook niet. Vooral als je erbij denkt dat t een Anniversary versie is...
Dec-08-2002 16:22
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
euh die act zal blank & jones waarschijnlijk zijn.
De club line up is nog niet volledig alleen.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-08-2002 16:26
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
mja, matige line up, je mag toch hopen dat ze als act iemand boeken die nog niet eerder op een TA heeft gedraaid (anders is er imo. weinig speciaals aan)
Grtzz
WooT
Dec-08-2002 16:36
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by total woot
je mag toch hopen dat ze als act iemand boeken die nog niet eerder op een TA heeft gedraaid
op TA gedraaid?
Dec-08-2002 16:40
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Die Hartrance zaal ziet er zeker niet slecht uit... en Johan Gielen en vooral Cosmic Gate draaien altijd wel goede muziek... en je kunt toch maar op 1 plaats tegelijk zijn Als m'n vrienden weer eens naar een feeste willen ga ik zeker mee
Maar goed.. net als optimus vind ik voor een "anniversary editie" wel wat mager... maar ja Jean heeft op bijna alle Trance Energies gedaaid.. dus die mag zeker niet ontbreken
quote:
Originally posted by raoel
Maar wie zou 10th Anniversary live-act worden.
Dat kan veel goed maken als ze daar Tiësto of Armin neer zetten.
maar ja, er staat 'live-act', misschien Rank 1?
Ook niet verkeerd
Rank 1 dus... heeft Benno min of meer verklapt vrijdag
En Tiesto en Armin gaan echt niet op Trance Energy draaien, dat willen ze volgens mij zelf niet eens....
Dec-08-2002 16:42
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: One Nation ; A State Of Trance!
Het lijkt mij erop dat ID-t wanhopig vasthoudt aan de naam Trance Energy, zoals al gezegd is heeft dit weinig meer met trance te maken; zo'n line-up. Ik blijf lekker thuis