Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by x-dream
Den hette...Bubbel pop....
Just det. Sketna tuggummit gick ju inte att tugga eftersom halva tuggummit varit inne i glassen innebar det att den var hård som... is kanske och den andra halvan var supermjuk eftersom man kramat den i runt en sådär fem minuter.
Är inte så förtjust i glass men om jag måste välja en favvo får det bli Magnum choklad, den som innehöll chokladglass innanför chokladskalet. Hur faen får man för sig att plocka bort en sådan fullträff och behålla resten av det sketna utbudet?
Dec-09-2002 18:05
Aendy
Lifeaddict
quote:
Originally posted by reveal
speciellt om man sitter och spanar brudar? eller då kanske det tvärtom är positivt
Nja positivt? Hade varit intressant om du kunde utveckla hur en kille som äter glass på det viset Calippo måste ätas på, kan ses som positivt hos det motsatta könet...
Dec-09-2002 18:08
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Sandwich e så god !
Dec-09-2002 18:10
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Cornetto Vanilj/Sjoklad men i Sverige känner men inte den riktiga!
annars..
Mars Ice Cream är också gott
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Aendy
Nja positivt? Hade varit intressant om du kunde utveckla hur en kille som äter glass på det viset Calippo måste ätas på, kan ses som positivt hos det motsatta könet...
tjejer tänder på homosexuella killar.....det är ett generellt faktum (åtminstonde verkar det så enligt alla mina tjejpolare)
batteries not included.
- dave
Dec-09-2002 18:57
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Vizay
tjejer tänder på homosexuella killar.....det är ett generellt faktum (åtminstonde verkar det så enligt alla mina tjejpolare)
du har fel
kommer inte alls ihåg bubbelpop... å Ravesquad.. hamburgeglass? Nu snackar du väl ändå i nattmössan? elle?
hmmz....Kommer ni håg bonbons-glassen? Ingen brukar komma ihåg den heller d var nån pappersstrut me glasspraliner i.. sjukt kladdigt
hmmz,....ja tycker d e synd att GB håller me & höja priset på varenda glass me en krona vartenda förbannade år (ursäkta språket)
just d, kommer ni ihåg tacosglassen? Den var oxå jiddrans jobbig att äta å hade en mycket kort karriär..
sandwich... mmm... d funkar i krig... men den där satans kakan fastnar ju i gommen tacka vet ja 88:an..
Dec-09-2002 19:03
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
taccosglassen va fna vidrigt söt......god men söt .....sen dom där bonbons...emarn du dom där händerna å fötterna som kom i en påse?
batteries not included.
- dave
Dec-09-2002 19:08
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
En mjukglass på sommaren slår allt. Annars brukar jag köpa dem största och dyraste.
äckligaste glassen: black fire
Magnum caramell & nuts e jäkligt god också
Dec-09-2002 19:10
Nyx
TB-303 Maniac
Registered: Oct 2002
Jag kom på en annan gammal favorit..hmm..tip top eller nåt sånt hette den. Det var typ en strutglass med en stor nougatkula i mitten.
Dec-09-2002 19:14
Aendy
Lifeaddict
quote:
Originally posted by Nyx
Jag kom på en annan gammal favorit..hmm..tip top eller nåt sånt hette den. Det var typ en strutglass med en stor nougatkula i mitten.
Det var inte tip-top. Tip-top innehöll en sträng choklad och en sträng jordgubbssylt som båda var "rinniga". Orsaken till att de kunda hålla sig "rinniga" till trots att resten av glassen var fryst var att man tillsatte ett medel som sedan visade sig vara cancerframkallande. Efter det... ingen mer Tip-top.
Dec-09-2002 19:24
Virus
yes
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by Aendy
Det var inte tip-top. Tip-top innehöll en sträng choklad och en sträng jordgubbssylt som båda var "rinniga". Orsaken till att de kunda hålla sig "rinniga" till trots att resten av glassen var fryst var att man tillsatte ett medel som sedan visade sig vara cancerframkallande. Efter det... ingen mer Tip-top.
Det var som faan.
Tip-tops behållning tycker jag var att struten inte var chokladfylld. Gillar inte chokladfyllda strutar alls...