Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie kan mij helpe aan Oliver Lieb - Subraumstimulation?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Subsonik
Bad Mother ******

Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Optimus
heeft je pa geen creditcard?

jammergenoeg niet

Old Post Dec-15-2002 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

Registered: Jan 2002

Kheb alle sites nagezocht waarvan ik weet dat je zonder creditcard kan betalen, maar geen succes, op ebay is de sander kleinenberg remix te koop maar geen main mix, voor de rest zou ik alleen nog kunnen zeggen, probeer gewoon na te bestellen bij alle bekende platenzaken, kleine kans dat ze hem krijgen, maar proberen kan altijd natuurlijk. Zelf bestel ik alles bij Rare Records, die weten nog wel es wat te vinden, das alles wat ik weet...

Old Post Dec-15-2002 18:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for ryo Click here to Send ryo a Private Message Add ryo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

jij bent slim, goedzo

Old Post Dec-16-2002 23:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

quote:
Originally posted by Eye-Riz
jij bent slim, goedzo

Valt wel tegen hoor maar toch bedankt

Old Post Dec-17-2002 09:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for ryo Click here to Send ryo a Private Message Add ryo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

als je bij Rare bestelt, ben je slim. Punt uit

Old Post Dec-17-2002 12:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

Tja, ik ben wel es bij Midtown naar binnen gelopen, 10 platen gevraagd, hadden ze niks, zeggen ze altijd, bestel maar bij Rare, die krijgen alles, en dan ga ik naar Rare en dan kom ik weer met een stuk of 5 platen naar buiten en dan is het geld op om naar Freaky te gaan, ze zeggen dat die ook veel heeft. Ben er wel es geweest, hadden ook inderdaad veel, maar ja, tis ook het verste af van het station, dus daar kom ik dan nooit. Ga jij ook altijd naar Rare dan??

Old Post Dec-17-2002 14:15  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Ik kan me niet voorstellen dat er een betere winkel bestaat dan Rare. Hun collectie is groot (en kwalitatief goed, itt Midtown..), de service optimaal en altijd behulpzaam, prima luisterplekken in de winkel, veel kennis van zaken, en sinds kort bestellen via internet.

Ja, ik ben te spreken over Rare. Ik gun het ze gewoon ook van harte, ze werken er hard voor, itt al die ventjes die een beetje stoer lopen doen van 'kijk mij kanjer zijn, ik werk in een platenwinkel'..)

Old Post Dec-18-2002 18:14  Netherlands
JunKX
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Hmm, kan me niet registeren op die website... Enig idee hoe dit toch mogelijk is?

Old Post Dec-18-2002 18:43 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ryo
oyr

De service van Rare is inderdaad prima, ze nemen alle tijd voor je enzo idd. De eerste keer dat ik er kwam wist ik niet eens waarvoor ik kwam, ik hoefde maar te vragen en hij begon meteen voor me te zoeken... Tja de website, ik kan me herinneren dat ze eerst alleen aan klanten van de winkel zelf een login gaven, kan me niet voorstellen dat dat zo blijft, zo trek je geen nieuwe klanten aan natuurlijk... Tis allemaal nog nieuw denk ik, er moet nog een hoop veranderen, xal es ff kijken

Edit: Beste bezoeker!

Op het moment is Rare Web alleen beschikbaar voor onze vaste klanten.

Binnenkort zal onze online winkel voor iedereen beschikbaar zijn.

Old Post Dec-18-2002 18:48  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

ze zitten weat dat betreft nog vooral in een try out fase. maar ik moet zeggen dat het prima werkt
cool he, hoe ze je helpen? ben dr erg over te spreken!

Old Post Dec-18-2002 23:14  Netherlands
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik kan me niet voorstellen dat er een betere winkel bestaat dan Rare.

Moet je es naar de Rhythm komen De collectie is niet groot, maar wel heel breed... en misschien nog wel belangrijker... ALTIJD up to date... als het nieuw is hebben ze het (bij wijze van), en anders zorgen ze er wel voor dat ze het voor je krijgen. Ook oude, moeilijk verkrijgbare dingen weten ze vaak nog wel aan te komen (nietwaar tijs08? )... Vraag me niet hoe Ze kennen iig overal mensen, en overal kennen mensen hun, wat natuurlijk goed uitkomt wanneer je iets wil hebben Soms duurt 't een tijd, maar dan heb je ook wat.

Tis natuurlijk wel een beetje vaste klanten service, want als ze dat voor iedereen moeten doen is het gewoon niet rendabel. Bovendien is de "dagelijkse" service voor de vaste klanten ook geweldig! Ze weten precies waar je van houdt en als je binnenstapt krijg je meteen een dikke stapel platen in je handen gedrukt die ze of net bij elkaar sprokkelen, of al voor je apart hadden staan. En verdomd... Het overgrote deel is zo'n beetje wat je zoekt, en daar maak je dan je selectie uit... als je meer wilt horen kan je natuurlijk altijd erom vragen... of zelf nog het een en ander "uit de wand" halen.

Wat je in je handen gedrukt krijgt zijn vaak ook promo's en pre-releases die pas een of 2 weken later "in de wand" komen (beschikbaar worden voor het grote publiek). En vaak lopen ze zelfs dan nog voor op de meeste andere platenzaken. Ja, ik heb m'n plekje gevonden hoor

Tot zover mijn ode aan Rhythm Import (niet te verwarren met de rhythm import keten die o.a. een filiaal heeft in utrecht )

Ow, en 1 ding is zeker... MidTown ZUIGT! Hehe...

Old Post Dec-19-2002 04:03 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Subsonik
Bad Mother ******

quote:
Originally posted by eieregooie
Ook oude, moeilijk verkrijgbare dingen weten ze vaak nog wel aan te komen (

Als jij dan ff Subraumstimulation regelt krijgje Billy Ray Martin vanme

Old Post Dec-19-2002 12:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie kan mij helpe aan Oliver Lieb - Subraumstimulation?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Ids This Tune please [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCe Ce Rogers - "Someday" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:28.

Forum Rules: