Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Va hände med TA?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite

Old Post Dec-12-2002 22:45  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by AC.
Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite

det håller jag helt å hållet med om

Old Post Dec-12-2002 23:24 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by AC.

så sant så sant....detta är ett diskussionsforum och ingen chat. Hade ni velat chatta så hade ni kommit till mIRC kanalen som Vizay startade.

Jag har väl som alla andra märk ökningen vad gäller icke trancerelaterade trådar. Man kan juh tycka vad man vill men det blir vad man gör det till. Vill man diskutera trance så är det bara att starta en diskussion...finns mycket plats för sådant. Dessutom har ni hela Music Discussion bara för sådana diskussioner. om ni ser något intressant där som ni vill föra upp i ljuset och dela med er av så kör upp en paralell diskussion på svenska här bara

Nemas problemas right Jag diggar julstämningen hära fett!

PS: Julmust är fett me rejv

Old Post Dec-12-2002 23:27 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by mindshooter

PS: Julmust är fett me rejv

Julmust är inte rejv!
De är Techno!

HaHa!

Old Post Dec-12-2002 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by robstar
Julmust är inte rejv!
De är Techno!

HaHa!

DE är techno???
e julmust människor???

checkade förresten precis only dj's sidan robstar och varför står det "Parker (DJ Tiesto Trancer!!)"????

Old Post Dec-13-2002 07:00  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

julmust e fan som dålig progressive.....tråkig och...tjae, tråkig

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-13-2002 11:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Vizay
julmust e fan som dålig progressive.....tråkig och...tjae, tråkig

dålig trance är oxå tråkig
precis som en dålig film hehe...
Bra progressive äger!

Julmust är rejv. Jag bestämmer!

Old Post Dec-13-2002 17:11 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

iofs sant mind...all dålig musik e tråkig...men just progressive e sjukt tråkigt om den e dålig.....bra prog däremot...mumma

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-13-2002 17:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Vizay
mumma

mmmmm vi snackar Moogwai - Labyrinth part 2, vi snackar Piledriver, vi snackar Flemming...mumma minst sagt....

Shit pommfritt

Old Post Dec-14-2002 00:02 
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Håller också med Gaby.. men men, det är juh bara hon å jag som kommer iväg på saker ändå,
Retas bara...men viss sanning har det juh.

Ni får diskutera precis vad ni vill, men julmust, glass å godis diskuterar jag hellre pårökt med mina polare, då är det mycket roligare,

Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Dec-14-2002 02:01  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

hårdrock

Old Post Dec-14-2002 02:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka,

Jag ska faktiskt se Airbase nästa fredag...helt gratis. Ska uppträda där, 600 pers kommer. hur många av er?.......

Justeja, ingen (bara steve )

Old Post Dec-14-2002 10:13 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Va hände med TA?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDeep/Funky house track with hip-hop style vocals [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackReflekt - Need To Feel Loved (Bart Claessen Playmore Bootleg Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:18.

Forum Rules: