Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Heeft iemand Massive opgenomen of geluisterd op 538???
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mysteric
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

Yeah...ik heb net Marco V @ Massive binnen

wat een heerlijke set. Iets meer bekende nummers dan zijn Qontact set, maar dat was wel te verwachten. Aanrader voor jong en oud

Old Post May-08-2001 18:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
Talking

Ja leuk jongens, maar zet er dan ff bij waar je die sets van Marco V en Scott Bond te pakken hebt gekregen, want ik wil ze ook heel erg graag hebben. Gek he?

Laters

Old Post May-08-2001 20:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ik had um via een 0-day ftp, maar ik heb um nu online gezet op www.raremusicfinder.com
Eerst member worden & dan naar de forums gaan, Trance-forums, Download of the Day Forum, Topic "Download of the Day 050801 (SnuggLe)".

Have fun!

Greetz,
SnuggLe

Old Post May-08-2001 21:14 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sumaya
Junior tranceaddict

Ik heb Scott bond op de ftp server van trance addict gezet. Ik heb hem zelf van een 0sec ftp gehaald. Die FTPs mag ik dus niet doorgeven aangezien ik dan practisch vermoord wordt waar ik weinig zin in heb. Het is 1 van de beste sites om films, muziek, spellen en programmas vanaf te halen.

Wat nog wel gedaan kan worden zolang je hem niet hebt: zet zelf een FTP server open en geef me de info er van, dan up ik hem (zolang ie niet deleted raakt).

Of wachten totdat ze hem hier ook beschikbaar stellen.

Maar 1 ding is duidelijk: hij is egt super goed die van scott bond (wat me al duidelijk was toen ik hem live hoorde)

Old Post May-09-2001 12:17 
Click Here to See the Profile for Sumaya Click here to Send Sumaya a Private Message Add Sumaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dwingo
RebelChild

Registered: Nov 2000

Ik word goed ziek van die pop-ups op rare music finder.
Hebben ze daar zoveel kosten te dekken of zijn het miereneukers?

naja... De muziek is goed, en daar doen we het uiteindelijk voor, right?

Old Post May-09-2001 18:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dwingo Click here to Send Dwingo a Private Message Visit Dwingo's homepage! Add Dwingo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sumaya
Junior tranceaddict

Ik weet niet waar jullie die muziek vandaan halen maar ik heb nooit problemen op zich

Old Post May-10-2001 15:05 
Click Here to See the Profile for Sumaya Click here to Send Sumaya a Private Message Add Sumaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Dwingo
Ik word goed ziek van die pop-ups op rare music finder.
Hebben ze daar zoveel kosten te dekken of zijn het miereneukers?

naja... De muziek is goed, en daar doen we het uiteindelijk voor, right?

Klopt dwingo..wordt ik ook gek van.
Oplossing: Set www.raremusicfinder.com/forums in je favorites. Dan omzeil je een groot deel van die popups..want ze staan alleen op de frontpage.

Btw, Armin Van Buuren - Live at Massive staat nu op RMF!

Greetz,
SnuggLe

Old Post May-10-2001 17:04 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dwingo
RebelChild

Toch vreemd dat je er dwaas van wordt, terwijl je zelf ook een groot aandeel in de site schijnt te hebben.
Zeg eens eerlijk: zijn de kosten zo hoog (wat ik me goed voor kan stellen als je veel server ruimte nodig hebt) of wil men veel winst maken met die site (wat ik me ook goed voor kan stellen: niemand is vies van geld, right?)?

Old Post May-10-2001 21:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dwingo Click here to Send Dwingo a Private Message Visit Dwingo's homepage! Add Dwingo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by WTB
Bedankt voor de replies allemaal. De reden dat ik zelf Massive opgenomen heb is omdat ik een ISDN modem heb en dus heel veel geld/tijd kwijt zou zijn als ik het zou downloaden. Ik hoop voor jullie dat de sets binnenkort door iemand anders wel gepost zullen worden. Als dat niet gebeurt zul je moeten wachten tot ik kabel of ADSL krijg. Maar ik ga ze dus niet met mijn huidige modem uploaden.

Ik heb ook maar een simpele 56k modem, maar ik kan gelukkig op school vanalles downloaden

Ik vind het trouwens wel klote dat 538 juist op zaterdag die sets uitzend... iedere andere dag zou ik ze kunnen opnemen maar zaterdags ben zelden thuis.

Old Post May-10-2001 21:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Dwingo
Toch vreemd dat je er dwaas van wordt, terwijl je zelf ook een groot aandeel in de site schijnt te hebben.
Zeg eens eerlijk: zijn de kosten zo hoog (wat ik me goed voor kan stellen als je veel server ruimte nodig hebt) of wil men veel winst maken met die site (wat ik me ook goed voor kan stellen: niemand is vies van geld, right?)?

Ik verdien er geen zak mee. Ik ben Moderator, geen OWNER van de site. Sponsoring is wel nodig..we hebben nog geen deticated server, misschien wil Vector van dat geld wel zo'n server kopen. Geld is nooit weg, zoals je al zegt: niemand is vies van geld.

Ja ik wordt er zelf wel gek van...heb een hekel aan reclame en pop-ups en zo...Banners kunnen nog wel..dat vind ik wel oke.

Kosten zijn er volgensmij niet, alleen dat ik zelf veel tijd kwijt ben met uploaden/uitzoeken etc. Veel meer dan ik eigenlijk zou willen, maarja, ik ben ADDICTED
Eigenlijk stop ik meer dingen in RMF dan ik eruit terugkrijg..maarja..maakt niet uit.

Ik heb niet echt een 'aandeel' in de site.
Vector, een gozer uit NY & de eigenaar van de site, hoopt met behulp van die sponsoring geld binnen te krijgen. Waarvoor? Ik heb zelf echt geen flauw idee. Of de Moderators er iets van zien? Echt geen idee. Ik denk zelf niet dat je met zo'n site echt geld kan verdienen. Oke, of je moet T-Shirtjes gaan verkopen voor veels te veel geld

Tot nu toe loopt RMF wel aardig..maar het aantal nieuwe members stokt het een beetje. Ook hebben we wel last van deleters enzo, dat is wel kut. Probeer je bij te dragen aan de wereld die MP3 heet & het iedereen zoveel mogelijk naar zijn zin te maken, krijg je dat... al het werk voor niets.

Greetz,
SnuggLe

Old Post May-10-2001 22:21 
Dwingo
RebelChild

Klopt.

Hoe doe je trouwens die sets opnemen?
Heb je gewoon op de een of andere manier via een datakabeltje je radio op je pc aangesloten en neem je op in wav, om het vervolgens in mp3 om te zetten, of doe je dit anders?
Zelf ken ik bijvoorbeeld mensen die gewoon aan een dj vragen of ze hun mini-disc op zijn versterker aan mogen sluiten. Uiteraard moet je dan wel de mogelijkheid hebben om dit aan een dj te kunnen vragen, maar als je dat voor elkaar krijgt ben je toch mooi binnen.

Old Post May-10-2001 22:34  Netherlands
Akira
MASTER

Thumbs up

ik ga hem nu ook maar es downen

Old Post May-10-2001 22:41  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Heeft iemand Massive opgenomen of geluisterd op 538???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 6 from James Zabiela at Marconi Studios set [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunkie XL - Power Of Big Slacks [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:28.

Forum Rules: