Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Big Brother nous mate comme des animaux en cage
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lytchix
Retired TranceAddict



Registered: Aug 2001
Location: Paris, France

Autre option que jdat :

Hier en demandant à ses potes d'aller voter pour lui dans le thread "Election du TA-Fr de l'année", il se peut qu'un olibrius ait pu lire mon commentaire sur "TA-Fr Best Friend of Shito" et ait été cafté à l'Irlandais...

Old Post Dec-16-2002 16:29 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by LoginZ

Faites preuve d'humour


Y a des limites qd mm.
Je suis étonné qu' l m' ait épargné moi le Ocallaghan pourtant j' avais pas été spécialement tendre avec lui...Mais bon j' ai mon compte avec le connard qui m' a envoyé 4800 mails sur cara et plus de 2700 sur hotmail.Sans compter les conneries que j' efface sur mon site.

Dc la y a plus d' humour possible a ce nivo.Et pareil pour Shito et EHRETic, je les comprend.


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-16-2002 16:30  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat



Registered: Oct 2001
Location: I dont even know

quote:
Originally posted by Shito
faire preuve d'humour, c vrai que c drôle 5000 mails ds sa BAl de la part d'un mec connu pr son instinct belliqueux et son caractere de chien...



c'est vrai que la situation est ..... tres difficile

Old Post Dec-16-2002 16:30 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme



Registered: Sep 2001
Location: Lyon

Bon actuellement je cherche la solution la plus efficace et la moins dangereuse pr moi/nous de lui faire payer ses conneries. Parce que du coup là ma boite hotmail est morte, si j'ai le malheur de la relever avec outlook depuis mon pc de metz je suis bon pr foutre en l'air mon systeme vu son ancienneté et sa fragilité.

La solution de déléguer qqu'un pr lui exploser sa machine serait sympa mais s'il est pas trop mal entouré il aura pas trop de difficultés à remonter jusqu'à nous ne serait ce qu'en chopant notre IP. Quant à la solution de regler ca sur TA ca va foutre le boxon, car comme le dit LoginZ il va surenchérir...

Je réfléchis et je vois ça, mais au risque de décevoir LoginZ je laisserai pas couler. Ca va bien 5mn, mais les agressions de ce genre qd on a rien à se reprocher c'est totalement inacceptable.

EDIT: si qqu'un a une idée je suis tout ouï bien évidemment... par contre une fois qu'on sera décidés faudra dégager ce thread qui constitue une preuve peu recommandable à notre encontre...

Old Post Dec-16-2002 16:41  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.

quote:
Originally posted by Shito
Bon actuellement je cherche la solution la plus efficace et la moins dangereuse pr moi/nous de lui faire payer ses conneries. Parce que du coup là ma boite hotmail est morte, si j'ai le malheur de la relever avec outlook depuis mon pc de metz je suis bon pr foutre en l'air mon systeme vu son ancienneté et sa fragilité.

La solution de déléguer qqu'un pr lui exploser sa machine serait sympa mais s'il est pas trop mal entouré il aura pas trop de difficultés à remonter jusqu'à nous ne serait ce qu'en chopant notre IP. Quant à la solution de regler ca sur TA ca va foutre le boxon, car comme le dit LoginZ il va surenchérir...

Je réfléchis et je vois ça, mais au risque de décevoir LoginZ je laisserai pas couler. Ca va bien 5mn, mais les agressions de ce genre qd on a rien à se reprocher c'est totalement inacceptable.

EDIT: si qqu'un a une idée je suis tout ouï bien évidemment... par contre une fois qu'on sera décidés faudra dégager ce thread qui constitue une preuve peu recommandable à notre encontre...


DEFCON LEVEL 7


___________________
http://www.djguide.nl/image/nieuws/2dayskaos.gif

Old Post Dec-16-2002 16:51 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme



Registered: Sep 2001
Location: Lyon

quote:
Originally posted by LoginZ
DEFCON LEVEL 7

nanda desu ka??????????????,,

Old Post Dec-16-2002 16:54  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.



+



=

DEFCON LEVEL 7


___________________
http://www.djguide.nl/image/nieuws/2dayskaos.gif

Old Post Dec-16-2002 17:02 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme



Registered: Sep 2001
Location: Lyon

Mais encore?
Je suis nul en charades moi...!

Old Post Dec-16-2002 17:10  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

ouais moi non plus je comprends rien


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-16-2002 17:18  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.

quote:
Originally posted by Shito
Mais encore?
Je suis nul en charades moi...!


c'est le plus haut niveau d'alerte de l'armée au U.S

quote:

DEFCON DEFense CONdition
In the event of a national emergency, a series of seven different alert Conditions (LERTCONs) can be called. The 7 LERTCONs are broken down into 5 Defense Conditions (DEFCONs) and 2 Emergency Conditions (EMERGCONs).

Defense readiness conditions (DEFCONs) describe progressive alert postures primarily for use between the Joint Chiefs of Staff and the commanders of unified commands. DEFCONs are graduated to match situations of varying military severity, and are numbered 5,4,3,2, and 1 as appropriate. DEFCONs are phased increases in combat readiness. In general terms, these are descriptions of DEFCONs:
DEFCON 5 Normal peacetime readiness
DEFCON 4 Normal, increased intelligence and strengthened security measures
DEFCON 3 Increase in force readiness above normal readiness
DEFCON 2 Further Increase in force readiness, but less than maximum readiness
DEFCON 1 Maximum force readiness.

During the Cuban Missile Crisis, the US Strategic Air Command was placed on DEFCON 2 for the first time in history, while the rest of US military commands (with the exception of the US Air Forces in Europe) went on DEFCON 3. On 22 October 1962 SAC responded by establishing Defense Condition Three (DEFCON III), and ordered B-52s on airborne alert. Tension grew and the next day SAC declared DEFCON II, a heightened state of alert, ready to strike targets within the Soviet Union.


Donc c t pour qualifier le niveau d'engagement de l'acte de vengeance...

plus l'instant fatique se rapproche plus tu desecnd sur le DEFCON...

Arrivé à 1 la guerre totale est imminente...



La DEFCON 7 est une partie regroupant tout les hackers du monde pour discuter des dernières techniques...

vala vala....

Edit : maintenant ils en st a la dixième édition j'avais pas suivi ça depuis un bout...


___________________
http://www.djguide.nl/image/nieuws/2dayskaos.gif

Old Post Dec-16-2002 17:23 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.



Registered: Mar 2002
Location: A life of trance & running...

quote:
Originally posted by LoginZ
c'est le plus haut niveau d'alerte de l'armée au U.S


OK !
Vachement intéressant, j' avais déjà entendu parler je crois mais je savais aps ce que c' était !

Merci pour ce petit moment de culture ds ce monde de brutes


___________________

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-16-2002 17:30  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.

quote:
Originally posted by stanymi
OK !
Vachement intéressant, j' avais déjà entendu parler je crois mais je savais aps ce que c' était !

Merci pour ce petit moment de culture ds ce monde de brutes


Enfin le clin d'oeil il était pour la partie de hacking que s'apprete a mené Shito et dc pour être juste le niveau le plus haut c'est DEFCON level 1.

J'aime bien le 'tuturel moi


___________________
http://www.djguide.nl/image/nieuws/2dayskaos.gif

Old Post Dec-16-2002 17:33 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Big Brother nous mate comme des animaux en cage
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackParks & Wilson 'KISS100 15th August 2003' Track 7 [2016] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoHawk - Source of Contention [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:07.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!