quote:Originally posted by Vizay aja får väl ta livet av mig då som kompensation för ditt lidande tack så mycket... det gläder mig att du bryr dig om mig
___________________ Daniel
quote:Originally posted by dbl tack så mycket... det gläder mig att du bryr dig om mig puss älskling
quote:Originally posted by Vizay söööööööööööööötnoooooooos *hoppa emot å vifta med armarna redo för en stoooor kjam* *börjar röra mig lite snabbare* *vänder mig om* *springer allt vad jag kan skrikandes*
va gullig du e när du springer sådär....få ja kjama dig?
quote:Originally posted by Vizay va gullig du e när du springer sådär....få ja kjama dig? *tittar bakåt, tar fram en katana och börjar jaga vizay med ett trevligt stridsrop på det hela*
me kutar in i en gränd och börjar transforma mig....MWAHAHA försök att hugga en transformer med en katana!!!
quote:Originally posted by Vizay me kutar in i en gränd och börjar transforma mig....MWAHAHA försök att hugga en transformer med en katana!!! *drar fram en ljusabel och riktar in mig mellan bena* (dina alltså)
*drar ner gylfen* trodde du visste att alla transformer hade en ljussabel innanför gylfen
quote:Originally posted by Vizay *drar ner gylfen* trodde du visste att alla transformer hade en ljussabel innanför gylfen hehehe... visste tyvärr inte det *hoppar in i min x-wing som stod bredvid och sticker iväg för att komma på nått annat sätt att slippa vizay*
*rattar efter dbl i min imperial-class stardestroyer*