|
|
|
|
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
Dec-16-2002 23:45
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
|
|
|
Dec-17-2002 08:33
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
humz, weet het nog nie helemaal.. wordt denk ik een heeeele rustige vakantie, misschien zelfs de laatste volle kerstvakantie in jaaaaaaaaren .. iig moek mn compu thuis opnieuw installen, dies echt op sterven na dood, dus een ingrijpende operatie is hard nodig ... verder met een beetje mazzel ook maar meteen die kabel installen (jaja)... dan kerst.. sja, beetje de bekende meuk, thuis met family, naar family toe .. donderdag tot zaterdag denk ik een uitgaansmarathon met de 27ste een hardstylefeessie in Rijssen (same as kuipers ) en zaterdags misschiiiieeen nog een Armin dubbel in de randstad ... dan hebbik nog een week over waarin oud en nieuw valt.. hoek da ga invullen weet ik nog nie... misschien met alle maats @ my home , kratje pils erbij, muziekie op . mocht het echt zwaaaaar zuigend gaan lijken en mochten er toch nog kaartjes voor qontact zijn dan doek dat maybe ook nog wel, maar daar ga ik nie vanuit... ben een beetje opgebrand en SNAK echt naar een vakantie chillen en nix doen...
oja, in theorie doek ook nog wat voor school 
|
Dec-17-2002 09:45
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 17:37.
Forum Rules: