Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kerst (vakantie?) wat gaan we doen
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by ScuL

*op stap met een paar zweedse dames in haarlem & a'dam (waarvan 1 TA) [als alles goed gaat..]

dat meisje Glorie die ook naar Qontact gingZ?

Old Post Dec-16-2002 23:00 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001
Behold, my arse.

uuuuh, werken?!

Nee, vink nie erg. Is nml vet gezellie!

Old Post Dec-16-2002 23:26 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Jappio
innercity, werken, kerst, werken, oud en nieuw, werken

dat wassum wel weer

ja LUL.. daar hoort ook QONTACT tussen te staan natuurlijk! Volgende party ben je er weer bij he!

OK.. ff alles op een rijtje wat ik ga doen..

Vakantie van mij begint al donderdag..
Donderdagavond is mijn pa jarig dus ff klein samenzijn..
Dan ff 2 dagen werken en NIET naar Innercity..
Zondag met mijn ouders, broeder en superoma vliegen richting Noorwegen
Mijn tante woont daar (Arendal) in het zuidelijke puntje aan de kust. Daar beetje hangen met veel sneeuwpret.. kerst vieren natuurlijk, met veel kadooos enzow.
Dan waarschijnlijk 1 dagje het binnenland in en gaan skien!! Heb al veel vaker gedaan ,maar laatste keer was 3 jaar terug dus daar heb ik wel ff behoefte aan.
DE 29e kom ik terug en dan ff veeeeel voorslapen voor Qontact!
Met O&N dan dus heeeeeeelemaaaaaaal loooos!!
En dan weer 3 dagen nodig om bij te komen.. en dan ist weer `back 2 normal`

kga toch wel een leuke vakantie tegemoet als ik het zo ff terug lees

\ bij deze> fijne kerstdagen en de beste wensen iedereen

Old Post Dec-16-2002 23:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Nou, ik heb dus geen vakantie. Sterker nog, dit jaar heb ik naast de officiële dagen helemaal geen vrije dagen, behalve 2 januari (dat MOET ook wel )
27 december moet overdag eerst werken en 's avonds moet ik draaien op een feest in Amersfoort (techno en acid feestje, hihi, en daar draai ik dan, grappig toch? )
Oud en nieuw vieren we in Rotterdam. Vrienden van ons hebben een pand gekraakt (als zijnde atelier), aan de Maas, met een van de beste views over Rotterdam. Daar zetten we een soundsystempje neer, en gaan we feestvieren en draaien tot we er bij neer vallen. joechei!

Old Post Dec-16-2002 23:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Van mij kunne jullie allemaal lekker de pest krijgen volgend jaar, smerige betweterige rukkertjes!!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Dec-16-2002 23:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Effe kijken:

- werken op IC als het een beetje meezit
- met oud&nieuw gezellig hier een beetje hangen en uitgaan
- beetje studie bijwerken, mag ook wel eens (maar niet te veel natuurlijk)
- veeeeeeeeeeel slapen
- beetje films kijken en zo
- als het even meezit nog wat werken
- beetje shoppen, platen en zo

Lekker rielekst dus.. Heb er echt zin in !

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Dec-17-2002 01:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ik ga me vanaf morgen helemaal de tyfus merken met LOTR2... dan de 24e ff eten met me ouders omdat zij dat zo leuk vinden... Dan ga ik me nog meer de tyfus werken met kerst, en de rest van de kerst ga ik slapen want ik hou er helemaal nie van... en dan de 27e laat ik me collega's in de steek en ga ik lekker een weekje op me gat zitten in een bungalowhuisje met nog een stelletke randdebielen met misschien een uitstapje tussendoor naar Qontact... En als ik dan terug ben zitten we alweer een endje in het nieuwe jaar en heeft hopelijk iedereen z'n handjes er nog aan zitten en zijn ze hopelijk allemaal die hele kerst ellende weer vergeten zodat ik weer rustig verder kan met me leventje

Old Post Dec-17-2002 04:04 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Ja kga ook niet echt een boeiende vakantie tegemoet.
- Leren voor 3 tentamens
- Huisje in Drenthe voor een weekje
- Qontact
- maybe IC
- Lekker nix doen

Old Post Dec-17-2002 08:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

1e week:
Werken
leren
verhuizen
ic
the q met oude en nieuw

2e week: wordt behoorlijk veel leren

Old Post Dec-17-2002 08:57  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Euhhh aangezien ik voor de tweede keer gezakt ben voor mijn rijbewijs heb ik bijna geen geld meer. dus moet ik maar veel werken en werken en werken
2de kerstdag wel uit. En met oud en nieuw gan we met de kameraden van huis naar huis. Oja en ook nog heel wat huiswerk maken want ik moet nu toch een keer mijn tentamens halen.

Old Post Dec-17-2002 09:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

- 20 december hardstyle feestje in Apeldoorn (same as ScuL )
- 27 december hardstyle feestje in Rijssen
- 28 december Qlubtempo #13

Voor de rest beetje shoppen met mn vriendin en gezellie hele dagen in bed doorbrengen
Ik ga wel een leuke vakantie hebben

Old Post Dec-17-2002 09:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

humz, weet het nog nie helemaal.. wordt denk ik een heeeele rustige vakantie, misschien zelfs de laatste volle kerstvakantie in jaaaaaaaaren .. iig moek mn compu thuis opnieuw installen, dies echt op sterven na dood, dus een ingrijpende operatie is hard nodig ... verder met een beetje mazzel ook maar meteen die kabel installen (jaja)... dan kerst.. sja, beetje de bekende meuk, thuis met family, naar family toe .. donderdag tot zaterdag denk ik een uitgaansmarathon met de 27ste een hardstylefeessie in Rijssen (same as kuipers ) en zaterdags misschiiiieeen nog een Armin dubbel in de randstad ... dan hebbik nog een week over waarin oud en nieuw valt.. hoek da ga invullen weet ik nog nie... misschien met alle maats @ my home , kratje pils erbij, muziekie op . mocht het echt zwaaaaar zuigend gaan lijken en mochten er toch nog kaartjes voor qontact zijn dan doek dat maybe ook nog wel, maar daar ga ik nie vanuit... ben een beetje opgebrand en SNAK echt naar een vakantie chillen en nix doen...

oja, in theorie doek ook nog wat voor school

Hard = goed

Old Post Dec-17-2002 09:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kerst (vakantie?) wat gaan we doen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackScott Bond sample [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKevin - "All in My Mind" (Soren Weile Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:37.

Forum Rules: