Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kerstpakket??!!
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arj1o1
.



Registered: Sep 2001
Location: Netherlands

geen krijg altijd een waardebon vande supermarkt waar ik werk vorig jaar van 35 gulden, die ik dan aan mijn moeder verkoop voor 35 gulden


___________________

.

Old Post Dec-17-2002 14:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict



Registered: Aug 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by Little Theseus
mwuhahahaa kneus!
Had je maar postbode moeten blijven!
In mijn uberptt pakket (waarmee het echt fucking moeilijk was om mee naar huis te fietsen) zat:

Een vlieger
Een strandtent
Een mini-fm radio (ruilen Magrec?)
Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika
Een pak chocokoekies
Vruchtensap
Ontbijtkoekrepen
Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk)
Snoepies
Zak chips
Chocosticks
Kaaskoekjes
Potje tomatenpureesmurrie

Dat wast wel!


woohoo, die heb ik ook!! (me is ook postbode) chococookies, snoepies en chocostick zijn al opgesnoept

Old Post Dec-17-2002 14:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!



Registered: Aug 2002
Location: Flakkee

quote:
Originally posted by Odyne
woohoo, die heb ik ook!! (me is ook postbode) chococookies, snoepies en chocostick zijn al opgesnoept


In die chocosticks zat mintgoor


___________________
blaat en nu stampen

Old Post Dec-17-2002 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict



Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands

Nou ik werk bij Ben (net als Optimus) en vorig jaar kreeg ik toch mooi VVV waardebonnen van 75 gulden...en dit jaar??

NOU jongens...hou je vast...


Een ijsmachine!

tja t gaat om de gedachte! ...

Old Post Dec-17-2002 15:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Jesse
Nou ik werk bij Ben (net als Optimus) en vorig jaar kreeg ik toch mooi VVV waardebonnen van 75 gulden...en dit jaar??

NOU jongens...hou je vast...


Een ijsmachine!

tja t gaat om de gedachte! ...


leuk cadeau man, heb m net thuis En heb jij vorig jaar bonnen gekregen? Bij mij in Den Haag kregen ze toen een blauw Swatch horloge met skipas erin (hebben ze verteld)

mijn Ben mailaccount is verwijderd

Old Post Dec-17-2002 15:45 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin



Registered: Mar 2001
Location: Groningen

quote:
Originally posted by Little Theseus
Een vlieger
Een strandtent
Een mini-fm radio
Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika
Een pak chocokoekies JUMMIE
Vruchtensap
Ontbijtkoekrepen
Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk)
Snoepies
Zak chips
Chocosticks
Kaaskoekjes
Potje tomatenpureesmurrie


2Teknikol: Ik vond ze erg lekker anders


___________________

Old Post Dec-17-2002 16:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel

quote:
Originally posted by Raymond
Ik werk bij 's lands grootste kruidenier.......

Een flensjes pan
Flensjes meel/poeder
Bon bons
Schoudertas
Granberrie sap
Pate

En de rest ben ik vergeten........
Vond het niet echt veel, maar m'n ouders waren er blij mee


Ook ik werk hier en vond het alweer niks dit jaar. Daarnaast krijgen wij ook altijd kerstbonnen en dat was maar 10 euro, voorheen 20.

Dus nee ben niet echt tevreden maar met de winstuitkering weer wel

Old Post Dec-17-2002 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Een strandtent


neem mee naar IC kunnen we slapen op t station

Old Post Dec-17-2002 16:59 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: vergeten...

Heb alleen een envelop gehad, mee €'s erin

Old Post Dec-17-2002 17:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict



Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
Evil1

quote:
Originally posted by Odyne
(me is ook postbode)


verdorie zeg, ben ik net te laat met werken bij de ptt . M'n jaarcontract begint op 1/1/2003. Magoed, het zou ook niet eerlijk zijn als ik meteen al een pakket zou krijgen.

GreetZ jullie toekomstige Pieter Post


___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance

Old Post Dec-17-2002 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by Odyne
woohoo, die heb ik ook!! (me is ook postbode) chococookies, snoepies en chocostick zijn al opgesnoept


AHA! Dus daar ken je je vriendje van!

Ruben, je bent echt de zoveelste TA postboje niet normaal man!

En idd die chocostokkies zijn goor met mint!

Tin Hoer! Als we die tent opzetten denken de zwervers dat we het leger des heils zijn en een gratis slaapplaats bieden man! Je kan nog beter een kartonnen doos meenemen


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Dec-17-2002 17:59  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict



Registered: Aug 2002
Location: Groningen

quote:
Originally posted by Little Theseus
AHA! Dus daar ken je je vriendje van!

En idd die chocostokkies zijn goor met mint!


mn vriendje werkt bij een andere vestiging en die chocosticks waren erg yummie, maar ze waren wel messy als je ermee ging knaaien die sjips waren pas ranzig.. bieslook en nog iets.. getver, bah...

ik vond t kerstpakket verder wel okee, ik vraag me alleen af wat ik met een vlieger moet.. (een brief schrijven voor mn moeder??)

Old Post Dec-17-2002 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kerstpakket??!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAvb Site [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArome - "Hands Up!" (DJ Scot Project Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!