geen krijg altijd een waardebon vande supermarkt waar ik werk vorig jaar van 35 gulden, die ik dan aan mijn moeder verkoop voor 35 gulden
___________________
.
Dec-17-2002 14:11
Odyne
Flipper01 Addict
Registered: Aug 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by Little Theseus
mwuhahahaa kneus!
Had je maar postbode moeten blijven!
In mijn uberptt pakket (waarmee het echt fucking moeilijk was om mee naar huis te fietsen) zat:
Een vlieger
Een strandtent
Een mini-fm radio (ruilen Magrec?)
Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika
Een pak chocokoekies
Vruchtensap
Ontbijtkoekrepen
Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk)
Snoepies
Zak chips
Chocosticks
Kaaskoekjes
Potje tomatenpureesmurrie
Dat wast wel!
woohoo, die heb ik ook!! (me is ook postbode) chococookies, snoepies en chocostick zijn al opgesnoept
Dec-17-2002 14:27
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
quote:
Originally posted by Odyne
woohoo, die heb ik ook!! (me is ook postbode) chococookies, snoepies en chocostick zijn al opgesnoept
In die chocosticks zat mintgoor
___________________
blaat en nu stampen
Dec-17-2002 14:43
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands
Nou ik werk bij Ben (net als Optimus) en vorig jaar kreeg ik toch mooi VVV waardebonnen van 75 gulden...en dit jaar??
NOU jongens...hou je vast...
Een ijsmachine!
tja t gaat om de gedachte! ...
Dec-17-2002 15:13
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Jesse
Nou ik werk bij Ben (net als Optimus) en vorig jaar kreeg ik toch mooi VVV waardebonnen van 75 gulden...en dit jaar??
NOU jongens...hou je vast...
Een ijsmachine!
tja t gaat om de gedachte! ...
leuk cadeau man, heb m net thuis En heb jij vorig jaar bonnen gekregen? Bij mij in Den Haag kregen ze toen een blauw Swatch horloge met skipas erin (hebben ze verteld)
mijn Ben mailaccount is verwijderd
Dec-17-2002 15:45
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
quote:
Originally posted by Little Theseus
Een vlieger
Een strandtent
Een mini-fm radio
Een fles wijn uit Culemborg, Zuid Afrika
Een pak chocokoekies JUMMIE
Vruchtensap
Ontbijtkoekrepen
Smeerroomkaas (best wel lekker eigenlijk)
Snoepies
Zak chips
Chocosticks
Kaaskoekjes
Potje tomatenpureesmurrie
2Teknikol: Ik vond ze erg lekker anders
___________________
Dec-17-2002 16:45
Rinus
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel
quote:
Originally posted by Raymond
Ik werk bij 's lands grootste kruidenier.......
Een flensjes pan
Flensjes meel/poeder
Bon bons
Schoudertas
Granberrie sap
Pate
En de rest ben ik vergeten........
Vond het niet echt veel, maar m'n ouders waren er blij mee
Ook ik werk hier en vond het alweer niks dit jaar. Daarnaast krijgen wij ook altijd kerstbonnen en dat was maar 10 euro, voorheen 20.
Dus nee ben niet echt tevreden maar met de winstuitkering weer wel
Dec-17-2002 16:52
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Little Theseus
Een strandtent
neem mee naar IC kunnen we slapen op t station
Dec-17-2002 16:59
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: vergeten...
Heb alleen een envelop gehad, mee €'s erin
Dec-17-2002 17:08
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
quote:
Originally posted by Odyne
(me is ook postbode)
verdorie zeg, ben ik net te laat met werken bij de ptt . M'n jaarcontract begint op 1/1/2003. Magoed, het zou ook niet eerlijk zijn als ik meteen al een pakket zou krijgen.
GreetZ jullie toekomstige Pieter Post
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Dec-17-2002 17:37
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by Odyne
woohoo, die heb ik ook!! (me is ook postbode) chococookies, snoepies en chocostick zijn al opgesnoept
AHA! Dus daar ken je je vriendje van!
Ruben, je bent echt de zoveelste TA postboje niet normaal man!
En idd die chocostokkies zijn goor met mint!
Tin Hoer! Als we die tent opzetten denken de zwervers dat we het leger des heils zijn en een gratis slaapplaats bieden man! Je kan nog beter een kartonnen doos meenemen
Originally posted by Little Theseus
AHA! Dus daar ken je je vriendje van!
En idd die chocostokkies zijn goor met mint!
mn vriendje werkt bij een andere vestiging en die chocosticks waren erg yummie, maar ze waren wel messy als je ermee ging knaaien die sjips waren pas ranzig.. bieslook en nog iets.. getver, bah...
ik vond t kerstpakket verder wel okee, ik vraag me alleen af wat ik met een vlieger moet.. (een brief schrijven voor mn moeder??)