Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Muppet
het geen waar gollem overspreekt op het einde (ik zeg niks, wordt nog leuk) en Saruman...maar ja, hopen dat dit in deel 3 komt.

Komt erin... is express verplaatst naar het laatste deel, zodat de computernerds nog een jaartje extra de tijd hebben om de special effects te perfectioneren

Old Post Dec-19-2002 03:01 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Muppet
Ben er gister heen geweest, was weer fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...echt weer een geweldige film. Zeker hels deep, en het tellen van Gimli en Legolas.

Toch, als superfan van de boeken, heb ik wat minpuntjes zoals dat het verhaal dit keer wel veel meer verzonnen is...arwen komt niet in deel 2 voor, elven helpen niet bij helms deep, frodo gaat nie zo lang mee met faramir..en natuurlijk een paar stukjes uit deel 2 die ze pas in deel drie doen...het geen waar gollem overspreekt op het einde (ik zeg niks, wordt nog leuk) en Saruman...maar ja, hopen dat dit in deel 3 komt.

Ik kan nu al nie wachten op de extended version...want jackson had een film van 3 uur en 45 min...dus da belooft wat.

Voor de gene die het boek nie gelezen hebben...deel drie wordt nog vetter!!!!!!!!!!!, met een "iets" grotere veldslag

Greetz Muppet

P.s Cijfer, als ik da moet geven is een 9.6

Helemaal mee eens. Als je het boek kent moet je daar niet te veel aan proberen te denken, want dan zie je dat er toch wel veel meer veranderd is dan in deel 1. Ga in iig het boek weer een keer lezen om weer ff precies te weten hoe alles zit.

Maar nog steeds errug strakke film!!! Kan bijna niet wachten op de extended version!!!

PS Wat zijn dat voor beesten waar de Nazgul op "rijden"? In het boek waren het gevleugelde paarden, maar wat het nu zijn?!?

Old Post Dec-19-2002 08:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Disney
PS Wat zijn dat voor beesten waar de Nazgul op "rijden"? In het boek waren het gevleugelde paarden, maar wat het nu zijn?!?

mm het waren geen vliegende paarden hoor volgens mij, het waren draken volgens mij.. geen draken maar vliegende op draken achtige dingen.. zo zag ik dat altijd, en in mijn boek met pics van alan lee is er een pic van zo'n draak ding..

of je hebt helemaal gelijk en dan heb ik nix gezegd, ben trouwens bezig weer em te lezen. doe ik altijd rond kerstmis

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Dec-19-2002 09:00  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

ik heb de film gisteravond gezien en hij was echt koel, onwijs ok. de film ging in ieder geval een stuk vlotter dan deel 1. het einde is natuurlijk echt heftig met helmsdiepte, maar daarvoor ook gewoon. Gollem is best goed gedaan en verdiend een oscar voor zijn acteer prestaties

Old Post Dec-20-2002 11:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

ik ga zondag kijken, ben benieuwd ! Maar zo te lezen is ie wel goed.

Old Post Dec-20-2002 17:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Ben woensdagmiddag om 12 uur geweest, lekker met een man of 40 in de zaal, lekker rustig

Maaaaaar ik heb genoten, behalve dat zoetsappige stukje van Aragorn en Arwen, zucht, why oooh why. Dit had naar mijn inziens weinig toegevoegde waarden.

En Gollem, geweldig. In het boek wassie al cool en roeleerde hij al. Ze hebben hem echt goed uit het boek gehaald, de strijd tussen Gollem en Smeagol, errug gaaf.

En natuurlijk het tellen van Gimli en Legolas, dit moest erin zitten. Nou wachten totdat de extended version uitkomt en dan wachten op deel 3. Mmmmmmm het gevecht om Gondor, mmmmmmmmm dat wordt nog grootser, geil.

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-20-2002 22:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

pffffff hier aan de andere kant van de wereld isie pas 26 dec in de bios... maar ik ga zeker, vond deel 1 supervet, dus wacht emt smart op deel 2
hoop wel dat ik em kan volgen zonder ondertiteling hehehe, nou ja..james bond lukte ook

ta-forum-members midi site

Old Post Dec-21-2002 12:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Gollem is best goed gedaan en verdiend een oscar voor zijn acteer prestaties

Ghe, ghe, Gollem is een computerfiguurtje. Maar hij is inderdaad geweldig nagemaakt, en hij komt nog ranziger over dan in het boek.
Geweldig. Gollem, mijn held

Wat bedoelen jullie trouwens met die "extended version" van de film?

Grtz

Old Post Dec-22-2002 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by DJ D-Man
Ghe, ghe, Gollem is een computerfiguurtje. Maar hij is inderdaad geweldig nagemaakt, en hij komt nog ranziger over dan in het boek.
Geweldig. Gollem, mijn held

Wat bedoelen jullie trouwens met die "extended version" van de film?

Grtz

ja maar op de set gespeeld door een echte acteur die gemotion captured is.. zijn stem en spel is echt heel overtuigend.. gollum werd tot mijn vreugde erg goed neergezet!
en de extended version, er is inmiddels een dvdbox met de extended version van fellowship of the ring, 30 min extra..

heb em deze middag gezien en was weer erg blij, wel jammer dat het verhaal op een paar stukken helemaal niet klopt maar moet dan maar!

nu de screener downen..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Dec-22-2002 22:46  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2001

Ik ben gisteravond in mn eentje gegaan omdat ik geen zin had om te wachten tot anderen zin/tijd/geld hadden; zeker geen spijt van!

wat een film zeg...ook voor het eerst dat er niemand doorheen zat te schreeuwen ofzo, zo mooi en facinerend was alles...damn

Old Post Dec-24-2002 14:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mansie
tranceaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Nook
ik heb de film gisteravond gezien en hij was echt koel, onwijs ok. de film ging in ieder geval een stuk vlotter dan deel 1. het einde is natuurlijk echt heftig met helmsdiepte, maar daarvoor ook gewoon. Gollem is best goed gedaan en verdiend een oscar voor zijn acteer prestaties

Klinkt allemaal zeer positief.
Ik vond deel 1 best goed maar die was best wel langdraadig. Maar ik begrijp dat deel 2 een stuk sneller loopt.

Ik ga dus zeker kijken !

Mzzl

Utreg rules!!

Old Post Dec-24-2002 17:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for mansie Click here to Send mansie a Private Message Visit mansie's homepage! Add mansie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Thumbs up

ik ben vandaag gaan kijken en vond hem echt super! wat een mooie landschappen, vechtscenes en inderdaad Gollem is ook heel erg cool! Dat was weer 3 uur genieten en ik kan al niet meer wachten op het laatste deel!

Sasha!

Old Post Dec-24-2002 23:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > The Lord Of The Rings II - The Two Towers, wat vond jij ervan?!?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktaken from Martin Garcia @ Pacha 1 (21.04.2007) [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolar Stone - Solar Coaster [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:16.

Forum Rules: