תודה על האינפו מורן
אני עדיין מתלבט מה לעשות עם העניין הזה
ועד שתיתחבר לאי סי קיו
יקח הרבה זמן שאני יוכל להיתעץ איתך!!!
___________________
Dec-18-2002 21:05
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מלא פורשים באמצע הגיבוש ככה שמפסיקים אותו
אין כזה דבר לפרוש באמצע הגיבוש
גם אם קשה לך אתה תעשה את המקסימום שלך!!!
לא יבחרו בך חפיף... עדיין אם תוכיח מוטיבציה יכולים לזמן אותך למקומות אחרים
חבר שלי נגיד עשה גיבוש למטכ"ל והוא חתיכת חיה!!!
קיצר לא עבר... 669 לקחו אותו
התגייס לפני שבוע ככה
___________________
.
Dec-18-2002 22:12
clubber@work
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Behind Enamy Lines
quote:
Originally posted by Sniper
יש מצב שאני ילך לצנחנים כי בפנים יש תיחידה שאני רוצה "עוקץ" בכל אופן
אמרו לי שאני צריך ליפול בגיבוש של צנחנים ואז יש לי אפשרות ליבחור בעוקץ
אחי שינו את הגיוס לעוקץ
מעכשיו צריך ללכת לחירמ"כ ולבקש שם ללכת לעוקץ (מנובמבר זה ככה(
ולפי מה שהבנתי הגיבוש הזה לא ממש קשה (צנחנים)
פשוט קשה להיות מאותר דובדבן..
___________________
-=Trance isn't Just Music - It's a Way of LIFE=-
*fav producer:Alphazone
*fav. football club:Inter FC ! ! !
Dec-18-2002 23:27
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
אהה אחיי סבבה
תאמת שביקשתי ברעיון אישי
עוקץ
___________________
Dec-19-2002 09:27
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..)
טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת..
אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע.....
ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי...
רק תשמרו על עצמכם אה..!
Dec-19-2002 12:04
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
יש לי חבר שמחכה לגיבוש לחובלים
(אנחנו ביב אל תשכח)
___________________
Never again.
Dec-19-2002 12:26
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Trance man
הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..)
טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת..
אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע.....
ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי...
רק תשמרו על עצמכם אה..!
חחחח אני גם אם הייתי רוצה לא הייתי יכול להיות קרבי
ויש לי חבר שהולך לגיבוש סטילים יום ראשון
Dec-19-2002 12:37
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Trance man
הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..)
טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת..
אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע.....
ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי...
רק תשמרו על עצמכם אה..!
בוא אליי לאייסיקיו
29634922
אני בדבורים יום ראשון מתחיל תקורס
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Dec-19-2002 13:39
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
ובקש לגיבוש צנחנים דובדבן זה גיבוש באמת לא קשה כל אחד עם כושר בינוני מינוס יכול לסיים אותו וגם לעבור
פשוט אל תישבר ותכניס את זה לראש
יחטיות זה כבר משהו אחר חבר שלי התגייס לפני שבועיים לצנחנים סיים תיחטיות ועבר לסיירת זה כבר ליגה אחרת זה גיבוש קריעת תחת אבל כדי להגיע לכל הסיירות האלה אתה צריך להיות אחד שלא תישבר בחיים לא משנה כמו כואב לך וכמה קשה לך
היו איתי עכשיו בבסיס סיירת יעל עשו שם טירונות יחידה הם פשוט קורעים תתחת התעייפתי רק מלראות אותם הם לא מפסיקים לרוץ לרגע על כוננות מלאה הם עושים שם תרגילים שלא יאמן
והם אחד אחד נראים כאלו הם 3 שנים לפחות במכון כושר
ומורן דיבר פה על אגוז
השמועות אומרות שהגיוס שהיה היה הגיוס האחרון לאגוז
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Dec-19-2002 13:43
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjNumShum
היו איתי עכשיו בבסיס סיירת יעל עשו שם טירונות יחידה הם פשוט קורעים תתחת התעייפתי רק מלראות אותם הם לא מפסיקים לרוץ לרגע על כוננות מלאה הם עושים שם תרגילים שלא יאמן
והם אחד אחד נראים כאלו הם 3 שנים לפחות במכון כושר
כן סיירת יעל הם חיות!!!
שהסבירו לנו עליהם זהנראה לי מזה פצצה
אבל עוד פעם... קשה להיות מאותר מתוך הנדסה קרבית לזה
זה הבאסה
___________________
.
Dec-19-2002 14:08
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
כן קשה להגיע לשם מהנדסה לא הרבה מגיעים והגיבוש קשה רצח
הרוב שם זה נפילים של טיס או 669 או חובלים
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Dec-19-2002 14:11
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל דובדבן וגולני בגלל שמלא נושרים זה מספיק באמצע אז זה בעצם יותר קל
מוש אחי אתה חייב להגיד לי למה התכוונת פה
בחיים לא שמעתי כזה משפט ...
quote:
Originally posted by Sniper
תודה על האינפו מורן
אני עדיין מתלבט מה לעשות עם העניין הזה
ועד שתיתחבר לאי סי קיו
יקח הרבה זמן שאני יוכל להיתעץ איתך!!!
אחי תשאל פה מה הבעיה ?
אני משתדל להתחבר פשוט לא יוצא לי הרבה ...
quote:
Originally posted by Sniper
אהה אחיי סבבה
תאמת שביקשתי ברעיון אישי
עוקץ [/QUOTE
בהצלחה אחי
[QUOTE]Originally posted by Trance man
הממ אני רואה אף אחד פה לא מדבר על הגיבוש של סטילים/דבורים שיש ב22 (יום ראשון..)
טוב בכל מקרה אני הולך לגיבוש הזה, יש למישהו משהו מעניין לספר לי על סטילים? כי אני לא יודע אם אני רוצה את זה באמת..
אולי אני בסוף ילך לתותחנים, או לחילוץ והצלה אני עוד לא יודע.....
ואני רואה יש עליכם הרבה מוטיבציה כולם פה רוצים ללכת לקרבי...
רק תשמרו על עצמכם אה..!
אחי בקשר לסטיל"ים מה אתה רוצה לשאול ???
יש לי שם חבר ממש טוב ...
זרוק שאלות
ובקשר למוטיביציה שלהם - אחי חכה מה אתה דואג
תמיד זה ככה לפני הגיוס תן להם חודשיים בצבא לא יותר ...